مقالات

سنگ ماه تولد مرداد

سنگ ماه تولد مرداد

سنگ ماه تولد مرداد

آیا می دانید چه سنگی یا سنگ هایی برای متولدین ماه مرداد خوش یمن هستند؟ آیا سنگ ماه تولد مرداد را می شناسید؟ در این مطلب فروشگاه نقوی به صورت کامل سنگ ماه تولد مرداد که زبرجد می باشد را برای شما شرح خواهد داد. همین طور سایر سنگ های ماه تولد مرداد که شامل اونیکس (عقیق سیاه)، عقیق سلیمانی سیاه، الماس، تورمالین، ساردونیکس، کارنلین، کوارتز، توپاز طلایی، در کوهی و گارنت می شود را معرفی خواهد نمود و شما را با خصوصیات متولدین مرداد ماه آشنا خواهد کرد. با ما همراه باشید.

درباره سنگ ماه تولد بیش تر بدانید

خاستگاه اصلی سنگ های ماه تولد مربوط به ستاره شناسی و طالع بینی می باشد. همین طور فرهنگ های مختلف بر روی سنگ ماه تولد تاثیر گذار هستند. امروزه هر گوهری مانند سنگ ماه تولد مرداد، نمادی از یک ماه سال به شمار می آیند. این نگین ها بر اساس اختر شناسی و مطابق با ویژگی های ذاتی متولدین هر ماه تعیین شده اند.

جالب است بدانید که هر ماه دارای  یک سنگ اصلی و چند سنگ فرعی می باشد. در این مطلب به صورت کامل در مورد سنگ ماه تولد مرداد برای شما توضیح خواهیم داد. البته لازم است بدانید که این مطلب بر اساس باور ها و اعتقادات فرهنگ ها مختلف جمع آوری شده است و نمی توان آن را تایید و یا تکذیب نمود. اما از خواص ویژه هر سنگ و تاثیر گذاری آن ها نمی توان چشم پوشی کرد. خواصی که حتی به دفعات در احادیث معصومین به آن ها پرداخته شده است.

معرفی زبرجد، اصلی ترین سنگ ماه تولد مرداد

زبرجد، سنگ اصلی ماه تولد مرداد می باشد. زبرجد که با نام پریدوت نیز شناخته می شود، بهترین و مهم ترین سنگ متولدین ماه مرداد به شمار می آید. زبرجد نگینی قیمتی و قدیمی محسوب می شود که به وفور در خاورمیانه کشف می شود و به عنوان نگین انگشتر ماه مرداد می توان از آن استفاده نمود. درخشش زبرجد مانند شیشه می باشد. رنگ زبرجد به طور کامل به مقدار آهن موجود در ساختار بلوری آن مربوط می باشد. به همین خاطر ممکن است شما این سنگ ماه تولد مرداد را در رنگ های زرد رو به زیتونی تا سبز قهوه ای مشاهده کنید.

سختی زبرجد بین تا 6.5 تا 7 درجه مو می باشد. با ارزش ترین رنگ زبرجد، سبز زیتونی پر رنگ است. زیبایی این نوع از سنگ متولدین مرداد ماه با رنگ کم نظیری که دارد، جذابیت خاصی به آن می بخشد.

زبرجد که اصلی ترین سنگ ماه تولد مرداد محسوب می شود، در گذشته با نام توپاز نیز شناخته می شده است. در برخی از منابع نقل قول شده است که این سنگ ماه تولد مرداد برای خانم ها می باشد. در صورتی که تحقیقات به دست آمده امروزی نشان می دهد که سنگ های ماه تولد مردانه و زنانه ندارند. تا این که در حدود سیصد سال قبل فرانسوی ها این سنگ ماه تولد را پریدوت نام گذاری کردند.

لازم است بدانید که تعداد زادی از زبرجد در منطقه میانمار (برمه) به دست می آید. در موزه واشنگتن یکی از با ارزش ترین زبرجد ها در حدود 310 قیراط وزن دارد.

سنگ ماه تولد مرداد

معرفی زبرجد، اصلی ترین سنگ ماه تولد مرداد

فواید به همراه داشتن زبرجد، اصلی ترین سنگ ماه تولد مرداد

به همراه داشتن و استفاده از زبرجد، به عنوان انگشتر، گردنبند، دستبند و حتی نیم ست، می تواند خواص گوناگونی برای متولدین مرداد ماه داشته باشد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

به همراه داشتن این سنگ ماه تولد مرداد به عنوان انگشتر و یا گردنبند می تواند باعث ایجاد تعادل در چاکرا های سوم و چهارم شود. زبرجد برای مرداد ماهی ها نماد شادی و سرزندگی می باشد. دور نمودن امواج منفی از فردی که این سنگ ماه تولد مرداد را به همراه دارد، از دیگر ویژگی های آن می باشد.

در صورتی که زبرجد به صورت انگشتر استفاده شود، تقویت ستون فقرات، بافت ها و شبکه خورشیدی در بدن صورت می پذیرد. متعادل شدن احساسات و جریان خون از دیگر خواص همراه کردن این سنگ ماه تولد مرداد به شمار می آید.

زبرجد می تواند از لخته شدن خون جلوگیری کند و بیماری های پوستی مانند اگزما و آکنه را درمان نماید. هم چنین باعث افزایش شجاعت در فرد شده و نفخ و ناراحتی های قلبی، افسردگی و تورم لوزه ها را بهبود می بخشد.

رفتار های نشاط آور در فرد ایجاد می کند. همین طور می تواند سیستم های عصبی را فعال کند. از دیگر فواید به همراه داشتن این سنگ ماه تولد مرداد می توانیم به جلوگیری از پیر شدن سلول ها و سرعت بخشیدن به ساخت سلول های جدید اشاره کنیم.

معرفی اونیکس و عقیق سلمانی سیاه دیگر سنگ های ماه تولد مرداد

اونیکس از دیگر سنگ های متولدین ماه مرداد می باشد. این سنگ به عنوان دومین سنگ ماه تولد مرداد شناخته می شود. نام اونیکس از زبان یونانی گرفته شده است و به معنای نوکس یعنی ناخن می باشد. این نام گذاری به دلیل شفافیت ضعیف این سنگ صورت گرفته است.

این امکان وجود دارد که برخی افراد این سنگ ماه تولد مرداد را به عنوان سنگ ماه تولد مرداد زنان بشناسند. اما لازم است بدانید که هیچ از سنگ های ماه تولد مرداد مرد و زن ندارد و استفاده از ویژگی های آن ها برای همه یکسان می باشد.

در بازار امروزی عقیق سیاه و اونیکس را یکی می دانند که البته تفاوت های بسیاری جزیی و کمی نیز با یکدیگر دارند. هم عقیق سیاه و هم اونیکس دارای نوار های سفید رنگی می باشند. اما این دو سنگ ماه تولد مرداد بدون نوار های سفید و به شکل سیاه خالص بیش تر مورد پسند قرار گرفته اند.

عقیق سلیمانی نیز به عنوان سنگ شانس مرداد ماهی ها به شمار می آید. در واقع عقیق سیاه و اونیکس، سنگ هایی هستند که با داشتن نوار ها و طرح های راه راه بر روی سنگ در بین مردم شناخته می شوند.

این سنگ ماه تولد مرداد در حکاکی های سنگ های قیمتی و برجسته کاری مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که لایه های این نوع از سنگ ها می تواند برای نشان دادن یک کنتراست رنگ بین طراحی و پس زمینه، برش داده شود.

معادن اونیکس بیش تر در هند و آمریکای جنوبی واقع شده اند. نام این نگین توسط رومی ها برای گونه های مختلف مانند مرمر سفید، کلسدونی استفاده می شد که امروزه آن را به عنوان عقیق سیاه مرمری می شناسند.

سنگ ماه تولد مرداد

معرفی اونیکس، دومین سنگ ماه تولد مرداد

فواید به همراه داشتن سنگ ماه تولد مرداد (اونیکس و عقیق سیاه)

به همراه داشتن این سنگ ماه تولد مرداد می تواند چاکرای اول را در فرد به تعادل برساند. همین طور به عنوان نگین نیروبخش شهرت دارد. مرداد ماهی که این سنگ را با خود حمل می کند، شجاعت و قدرت به دست می آورد. بالا رفتن اعتماد به نفس در وی از دیگر ویژگی های این سنگ ماه تولد مرداد می باشد.

در تصمیم گیری های زندگی فرد را یاری می دهد. سبب محکم شدن استخوان ها می شود. هم چنین عادت های بد را از وی دور می نماید. استفاده از این سنگ ماه تولد مرداد به عنوان انگشتر می تواند بیماری های پوستی را دفع کند.

زخم های بدن را به سرعت ترمیم می کند. غم و اندوه را از زندگی شخص دور می سازد. هم چنین شادی و نشاط را به زندگی وی هدیه می دهد.

برای سلامت دندان و دهان بسیار موثر است. هم چنین می تواند میل جنسی فرد را کنترل کند. عادات بد را به عادات خوب تبدیل می کند. برای افرادی که در زندگی خود استرس دارند، اثری آرامش بخش دارد. همراه داشتن این سنگ ماه تولد مرداد، می تواند برای افرادی که دمدمی مزاج هستند مفید باشد. لازم است بدانید که درمان آفتاب سوختگی از دیگر ویژگی های این سنگ متولدین مرداد ماه می باشد.

معرفی سومین سنگ ماه تولد مرداد، گارنت

گارنت نگینی سبا ساختار بلوری کوبیک (مکعبی) می باشد. این سنگ ماه تولد مرداد با سختی 6.5 تا 7.5 در مقیاس یافت می شود. در این نوع از سنگ های مرداد ماه، وجود عناصر مختلف باعث شده اند تا ترکیبات مختلفی با رنگ های متفاوت داشته باشد. در اصطلاح لعل به بلور های سرخ از نوع آلماندین پروپ گفته می شود.

گوهر گارنت به طور معمول در سنگ های دگرگونی ساخته می شود و در برابر هوازدگی فیزیکی و شیمیایی مقاومت چشم گیری از خود نشان می دهد. استفاده از این سنگ ماه تولد مرداد به عنوان انگشتر و یا گردنبند و یا حتی نیم ست، می تواند تاثیرات چشم گیری بر روی فرد متولد مرداد ماه بگذارد.

سنگ ماه تولد مرداد

معرفی گارنت، سومین سنگ ماه تولد مرداد

فواید استفاده از گارنت، سومین سنگ ماه تولد مرداد

به همراه داشتن گارنت می تواند باعث تنظیم چاکرا های چهارم و هفتم در فرد شود. لازم است بدانید که این سنگ ماه تولد مرداد به عنوان گوهر عشق شهرت دارد. از طرفی باعث ایجاد و افزایش افکار مثبت در شخص می شود.

گارنت، سومین سنگ ماه تولد مرداد می تواند باعث بالا بردن اعتماد به نفس و تصمیم گیری صحیح در فرد شود. موفقیت در کسب و کار از دیگر خواص به همراه داشتن گارنت به شمار می آید. همین طور می تواند از خواب بد جلوگیری کند.

این سنگ ماه تولد مرداد مهر و محبت فرد را در بین اطرافیان افزایش می دهد. به بهبود افسردگی کمک می کند و باعث تداوم دوستی می شود. هم چنین انرژی بدن مرداد ماهی ها را حفظ می کند و باعث از بین رفتن انرژی های منفی می شود.

عملکرد قلب را بهبود می بخشد. گارنت که سمبل عشق و محبت می باشد می تواند برای قاعدگی زنان موثر و مفید واقع شود. همین طور باعث ایجاد تعادل در سیستم انرژی بدن می شود. استفاده از این سنگ ماه تولد مرداد می تواند بیماری سرطان را بهبود ببخشد. موثر بودن در دریافت مال و ثروت از دیگر ویژگی های این سنگ ماه تولد مرداد به شمار می آید.

معرفی چهارمین سنگ ماه تولد مرداد، در کوهی

دُر کوهی، از دیگر سنگ های ماه تولد مرداد می باشد. کریستال یا در کوهی شفاف، در صورتی که دارای خلوص بالا باشد، مانند آب بی رنگ می باشد. به همین خاطر با نام بلور کوارتز نیز شناخته می شود.

سختی این سنگ ماه تولد مرداد، 7 درجه مو می باشد. در کوهی یکی از رایج ترین نگین هایی است که در همه جای دنیا می توان آن را مشاهده نمود. این گوهر در اوایل پیدایش خود، به عنوان سلاح مورد استفاده قرار می گرفت. اما امروزه در تمام دنیا از آن در ساعت، لوازم و فن آوری های مختلف استفاده می گردد.

این سنگ ماه تولد مرداد، به صورت گروهی و یا تکی ساخته می شود. البته با در نظر گرفتن درجه حرارت در زمان تشکیل آن ها، شکل های متفاوتی را به خود می گیرد. در کوهی شفاف و یا به رنگ های مختلف مشاهده می شود و به طور معمول در شکاف کوه ها ایجاد می شود. لازم است بدانید که در کوهی با شیشه خراش داده نمی شود.

خاک آن سفید می باشد و شفافیت آن می تواند مانند شیشه صاف و یا کدر باشد. نکته قابل توجه در مورد قیمت این سنگ ماه تولد مرداد این است که مقرون به صرفه ترین سنگ متولدین مرداد ماه می باشد.

در کوهی خالص و شفاف می تواند به طور کامل ذوب شود و در اثر حرارت نترکد. در حالی که عقیق که نوعی سیلیکات آبدار می باشد، در اثر حرارت می ترکد.

بلور کوارتز پرتو های ماورابنفش را از خود عبور می دهد. در ساخت شیشه، چینی و جواهر از در کوهی استفاده می شود. این کریستال شفاف در نقاط مختلف ایران مانند طالقان، کوه های سبلان، کوه های زاگرس و… یافت می شود.

سنگ ماه تولد مرداد

معرفی در کوهی، چهارمین سنگ ماه تولد مرداد

فواید به همراه داشتن در کوهی، چهارمین سنگ ماه تولد مرداد

استفاده از در کوهی می تواند باعث ایجاد تعادل در چاکرای هفتم فرد شود. هم چنین انرژی را به سرتاسر بدن می رساند. انگشتر و گردنبند در کوهی می تواند به آرامش روح و روان فرد کمک کند.

این سنگ ماه تولد مرداد می تواند به بالا بردن عملکرد ذهن متولدین مرداد ماه کمک کند. همین طور باعث از بین بردن سحر و جادو می شود. لازم به ذکر است که در برقراری با دنیای ارتباط متافیزیک نیز بسیار موثر است.

سیستم ایمنی بدن را بالا می برد و باعث آسودگی خیال ذهن در شخص می شود. برای مدیتیشن بسیار موثر است. لازم است بدانید که این سنگ ماه تولد مرداد به قدرت شهرت دارد. هم چنین می تواند انرژی های مثبت را جذب کند. برای تقویت حافظه کوتاه مدت نیز بسیار مفید است.

انرژی های منفی را از مرداد ماهی ها دور می کند و خستگی و بدن درد را از بین می برد. هم چنین می تواند افسردگی را بهبود بخشد.

معرفی پنجمین سنگ ماه تولد مرداد، الماس

الماس که پنجمین سنگ ماه تولد مرداد می باشد، در دسته بندی نگین های قیمتی قرار دارد. این نگین نه تنها سخت ترین سنگ قیمتی است، بلکه در حقیقت جزو سخت ترین کانی های موجود در جهان با درجه سختی 10 می باشد.

این ویژگی به علاوه درخشش و بازتاب فوق العاده ای که دارد، آن را به با ارزش ترین گوهر جهان تبدیل کرده است. الماس گران قیمت ترین سنگ ماه تولد مرداد محسوب می شود. نکته لازم به ذکر در مورد قیمت سنگ های ماه تولد مرداد این است که آن ها کمیاب می باشند. به طور مثال الماس، به دلیل کمیاب بودنش، بسیار گران بها و گران قیمت می باشد!

این نگین زیبا و دوست داشتنی، بر اساس 4 ویژگی قیمت گذاری می شود: 1. برش و تراش، 2. شفافیت و صاف بودن آن، 3. رنگ، 4. اندازه. در نتیجه هر الماسی که این 4 ویژگی را داشته باشد، از نظر مادی ارزش بالایی دارد.

این سنگ ماه تولد مرداد با فشار و در دمای بسیار زیاد در بیش از 70 کیلو متر زیر زمین ساخته می شود. در سال 187 میلادی، آفریقای جنوبی، بیش ترین تولید کننده الماس شد. اما امروزه استرالیا منبع اصلی الماس جهان به شمار می آید.

سنگ ماه تولد مرداد

معرفی الماس، پنجمین سنگ ماه تولد مرداد

فواید استفاده از الماس برای مرداد ماهی ها

این سنگ ماه تولد مرداد در از بین بردن انرژی های منفی بسیار مفید است. همین طور می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس در فرد شده و دوست داشتن را در پی داشته باشد. از دیگر ویژگی های استفاده از الماس می توانیم به از بین بردن مشکلات عاطفی اشاره کنیم.

این سنگ متولدین مرداد ماه، می تواند باعث افزایش عمر، فراوانی، شادی و نشاط در زندگی فرد شود. الماس می تواند افکار و احساسات شخص را تقویت کند و شجاعت را در فرد افزایش دهد.

با در نظر گرفتن سختی و قدرت این سنگ ماه تولد مرداد و ارتباط آن با خوشید، می توان از آن برای از بین بردن سحر و جادو نیز استفاده کرد. الماس سال ها است که به سنگ محافظت شهرت دارد. نقل شده است که اگر الماس به صورت شش گوشه تراش داده شود، برای مالک خود زندگی طولانی همراه با خوشبختی به ارمغان می آورد.

معرفی مشخصات ششمین سنگ ماه تولد مرداد، تورمالین

تورمالین (Tourmaline)، از دیگر سنگ های ماه تولد مردادی ها می باشد. این سنگ دارای بلور های بلندی است و خاکه بی رنگی دارد. این سنگ ماه تولد مرداد ممکن است با رنگ مرکزی صورتی با اطراف سبز دیده شود. در این صورت به آن تورمالین هندوانه ای گفته می شود. در صورتی که رنگ آن تیره باشد، به وضوح این دو رنگی مشاهده می گردد.

انواع سنگ تورمالین در رنگ های سیاه، سبز زمردی، صورتی، آبی، آکروئیت بی رنگ، قهوه ای و بنفش مشاهده می شوند. هر نوع از این سنگ ها در صورتی که در مجاورت حرارت قرار بگیرند، بار الکتریکی شان افزایش پیدا می کند. به همین خاطر می تواندن گرد و غبار و خاک را به روی خود جذب کند.

در صخره های پگماتیتی ماداگاسکار، تورمالین هایی با رنگ قرمز و بی رنگ مشاهده می شود. تورمالین زرد و قهوه ای رنگ در سریلانکا؛ نوع سبز، آبی و قرمز رنگ در برزیل و نوع سبز آن در نامیبیا استخراج می گردد.

سنگ ماه تولد مرداد

معرفی تورمالین، ششمین سنگ ماه تولد مرداد

خواص استفاده از تورمالین، ششمین سنگ ماه تولد مرداد

استفاده از تورمالین می تواند باعث  تقویت احساس عشق و از خود گذشتگی در فرد شود. همین طور در ایجاد تعادل درونی و قلب انسان تاثیر گذار است. این سنگ ماه تولد مرداد می تواند باعث تقویت دات خالص شود و اهداف را جهت دهی کند.

به همراه داشتن تورمالین به عنوان انگشتر و یا گردنبند می تواند در بهبود مشکلات و بیماری های قلبی موثر واقع شود. هم چنین به بهبود مشکلات تنفسی و فشار خون کمک می کند. آرام سازی و متعادل کردن ذهن از طریق سیستم عصبی از دیگر خواص استفاده از این سنگ ماه تولد مرداد می باشد.

این نگین ارزشمند می تواند قدرت جوانی فرد را افزایش دهد و امید به زندگی در بدن را بیش تر کند. ایجاد آرامش روحی و روانی از دیگر ویژگی های تورمالین می باشند. فرد متولد مرداد ماه که این سنگ را همراه داشته باشد، به آسودگی ذهن می رسد و قدرت تصمیم گیری و حل تضاد ها و اختلافات در او افزایش پیدا می کند. هم چنین اندوه، غم و ناامیدی و درد هایی که از درون وی را آزار می دهند را دور می سازد.

مشخصات ساردونیکس، هفتمین سنگ ماه تولد مرداد

سنگ ساردونیکس هفتمین سنگ ماه تولد مرداد می باشد. این نگین قیمتی مقرون به صرفه تر نسبت به سایر سنگ های ماه مرداد دارد. از نظر تخصصی این گوهر یک نوه از انواع سنگ اونیکس (چالسدونی یا کوارتز متبلور) محسوب می شود.

ترکیب یارد (کارنلین) و اونیکس باعث به وجود آمدن یک سنگ قرمز رنگ با نوار های سیاه یا سفید شده است. از این رو این رنگ ها به سه رنگ باستانی الهه های سه گانه معروف شده اند. به نقل از کارشناسان بهترین نمونه این سنگ ماه تولد مرداد در کشور هند یافت می شود.

در این سنگ ماه مرداد سایه هایی با رنگ قرمز و نوار هایی سفید روشن در سراسر آن مشاهده می گردد. به طور کلی کشور های برزیل، چین، آلمان ایالات متحده آمریکا دارای معادنی از این سنگ ماه تولد مرداد می باشند. سنگ ساردونیکس، از لایه های انیسکس (سنگ شفاف کننده) و یک ماده معدنی به نام سارد یا همان کارنلین مخلوط و به وجود می آید.

سنگ ماه تولد مرداد

معرفی ساردونیکس، هفتمین سنگ ماه تولد مرداد

فواید به همراه داشتن ساردونیکس برای متولدین مرداد ماه

به نقل از گذشته در زمان های قدیم رومیان از این سنگ ماه تولد مرداد در جهت افزایش شجاعت و بزرگی و اعتماد به نفس استفاده می کردند. این گوهر به عنوان یک سنگ محافظ و قدرتمند شناخته می شود. همین طور می تواند شر و ضرر را از صاحب خود دور کند. برخی افراد بر این باور هستند که به همراه داشتن و یا نگهداری از سنگ ساردونیکس می تواند به دور کردن شیطان و ارواح از خانه کمک کند. لازم است بدانید که استفاده از ساردونیکس می تواند باعث تقویت سیستم عصبی بدن شود.

ساردونیکس به دلیل ویژگی های منجر به فردی که دارد، میزان احساسات و درک انسان را افزایش می دهد. هم چنین تاثیر مستقیمی بر روی چاکرای پنجم دارد. البته برای چاکرای اول و ششم نیز مفید واقع می شود. این سنگ قابلیت دور کردن انرژی های منفی را از مالک خود دارد و به او انرژی و قدرت می بخشد.

معرفی هشتمین سنگ ماه تولد مرداد، کارنلین

این سنگ ماه تولد مرداد به رنگ نارنجی یافت می شود. دلیل رنگ آن، وجود آهن در ترکیبات شیمیایی کرنلین می باشد. به همین خاطر امکان دارد که با رنگ سرخ نیز مشاهده گردد. این سنگ ماه تولد مرداد از خانواده سنگ یمانی بوده و جلایی بسیار براق و درخشنده دارد. به طوری که بسیاری از مردم آن را با عقیق قرمز اشتباه می گیرند. اما از نظر فیزیکی و خواص کاملا متفاوت می باشد.

کارنلین در زمان قرار گرفتن در دمای بالا و یا زیر نور خورشید رنگ روشن و یا دارای رنگ سفید و زرد خواهد شد. مهم ترین معادن این سنگ ماه تولد مرداد در کشور های مصر، هند، چین، برزیل، اسکاتلند، آلمان، ژاپن، کامبوج و آمریکا می باشد.

سنگ ماه تولد مرداد

معرفی کارنلین، هشتمین سنگ ماه تولد مرداد

ویژگی های استفاده از کارنلین برای متولدین مرداد ماه

این سنگ ماه تولد مرداد، نماد زندگی، حیات بخشی و انرژی مثبت می باشد. این گوهر به دلیل ارتباط عمیقی که با خاک و ریشه دارد، به طور مستقیم انرژی را به بدن انتقال می دهد. کارنلین می تواند شیطان، شر و ضرر را از مالک خود دور کند و در نهایت باعث پیروزی او شود.

این سنگ ماه تولد مرداد برای درمان صرع و خونریزی بسیار مفید می باشد. هم چنین باعث افزایش قوای جنسی شده و سلامتی و تندرستی را برای متولدین مرداد ماه به ارمغان می آورد. این سنگ با توجه به انرژی مثبت و نیرو هایی که دارد می تواند باعث افزایش عمر شود.

معرفی نهمین سنگ ماه تولد مرداد، توپاز طلایی

توپاز از دیگر سنگ های متولدین ماه مرداد می باشد. می توان گفت که این سنگ تنوع رنگی مانند رنگین کمان دارد. رنگ قرمز و صورتی از انواع با ارزش آن محسوب می شوند که بسیار هم کمیاب بوده و به توپاز امپراتوری معروف می باشند.

انگشتر توپاز آبی، از معروف ترین ها به شمار می آید. کشور های برزیل، روسیه، آلمان، زیمباوه و نیجریه معادن سنگ توپاز را دارا می باشند.

نحوه نام گذاری سنگ توپاز برای اولین بار مشخص نشده است. اما برخی از افراد بر این باور هستند که نام توپاز در زبان سانسکریت به معنای آتش است، از این اسم استفاده شده است. این سنگ ماه تولد مرداد به عنوان سنگ ماه تولد فروردین، سنگ ماه تولد آذر و سنگ ماه تولد آبان نیز شناخته می شود.

سنگ ماه تولد مرداد

معرفی توپاز طلایی، سنگ ماه تولد مرداد

خواص به همراه داشتن توپاز برای متولدین مرداد

استفاده از سنگ توپاز برای مرداد ماهی ها باعث ایجاد قدرت شده و از بروز فتنه، مرگ ناگهانی، بیماری و ضرر جلوگیری می کند. این سنگ ماه تولد مرداد می تواند حسادت، سحر، جادو و طلسم را از فرد دور کند. همین طور به بهبود و از بین رفتن افسردگی کمک می کند.

توپاز می تواند مرداد ماهی ها را از خشم، حرص و طمع محافظت کند. هم چنین ترس آن ها را از بین می برد. استفاده از این سنگ ماه تولد مرداد در زمان خواب به عنوان نگین دستبند یا انگشتر، می تواند به از بین بردن کابوس های شبانه کمک کند. به هضم راحت غذا کمک نموده و باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش می شود. تنش ها را تسکین می بخشد و آرامش را برای فرد ایجاد می کند.

انرژی های منفی و تنش ها را از مرداد ماهی ها دور می کند و حس شادی و امید را در فرد افزایش می دهد. در درمان اختلالات خونی و خونریزی موثر واقع می شود. هم چنین در درمان نقرس و بازسازی بافت ها اثر گذار است. توپاز می تواند غذه تیروئید را تقویت کند و متابولیسم بدن فرد را افزایش دهد.

با خصوصیات رفتاری مرداد ماهی ها بیش تر آشنا شوید

در زمان طالع بینی و ستاره شناسی، متولدین مرداد در ماه اسد یا شیر قرار گرفته اند. آن ها اشخاصی شاد و پر نشاط هستند و با این که خصلت های شیر را دارند، اما به قدری پاک و مهربان هستند که تا هنگامی که عصبانی نشده اند، بیش تر خصوصیات گربه را دارند.

مرداد ماهی ها از زندگی تکراری و یکنواخت متنفر هستند و بیش تر کنجکاو به کار های جدید می باشند. به این دلیل که خصوصیت شیر که در این افراد مشاهده می شود، افرادی هستند که به ریاست و حکومت کردن بر دیگران تمایل دارند. به همین خاطر سنگ ماه تولد مرداد بر اساس این خصوصیات می باشد.

مردادی ها افرادی بسیار با هوش هستند و در کار های خود خلاقیت دارند. این افراد به طور معمول تنبل می باشند و کارهایشان را با حرف انجام می دهند. همین طور برای انجام هر کاری از دیگران کمک می گیرند. آن ها بیش تر در سیاست و تدریس و کار هایی که فن بیان نیاز داشته باشد، موفق می شوند. آن ها بدون هیچ واسطه ای از دیگران انتقاد می کنند اما خود افرادی انتقاد پذیر نیستند.

متولدین مرداد ماه بسیار احساساتی و عاشق هستند. اما این امکان وجود دارد که این حس را زیاد بروز ندهند. سریع عاشق می شوند و زود ازدواج می کنند و به دلیل عجول بودنشان در صورتی که شکست بخورند به سرعت افسرده می شود. اما شکست خود را آشکار نمی کنند و ناراحتی خود را بروز نمی دهند.

سنگ ماه تولد مرداد

معرفی سنگ ماه تولد مرداد و خصوصیات رفتاری مرداد ماهی ها

متولدین ماه شیر، در حقیقت حساس و بسیار مسئولیت پذیر می باشند. بدن آن ها دارای استقامت بالایی است و عادت به استراحت در زمان بیماری ندارند. متولدین مرداد با این که خصوصیات شیر را دارند اما گاهی اوقات نیاز به حس حمایت از اطرافیان خود دارند و دوست دارند به آن ها تکیه کنند. اما در مقابل تقاضای مالی شما جواب رد داده و حاضر هستند تا پول را به عنوان قرض به شما بدهند.

به طور کلی دو حالت مرداد ماهی ها را مشاهده خواهید کرد، یا شاد و تمیز و فعال، یا غمگین و شلخته و تنبل! این مسئله کاملا با حال روحیشان در ارتباط می باشد.

روز شانس متولدین مرداد یکشنبه و پنجشنبه می باشد اندام های حساس در بدن این افراد، ستون فقرات، روماتیسم و قلب می باشد. در نتیجه بهترین یاور یا همسر متولدین مرداد افرادی هستند که در ماه های اسفند، تیر، فروردین، خرداد، مرداد، بهمن و اردیبهشت متولد شده اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *