مقالات

سنگ ماه تولد آبان

سنگ ماه تولد آبان

سنگ ماه تولد آبان

اگر شما هم یکی از متولدین آبان ماه هستید و دوست دارید بدانید که سنگ ماه تولد آبان کدام سنگ است، این مطلب را از دست ندهید. جواهرات نقوی در این مطلب به صورت تخصصی در مورد سنگ اصلی آبان ماه صحبت خواهد کرد و ویژگی های به همراه داشتن آن را شرح خواهد داد. لازم است بدانید که علاوه بر سنگ اصلی متولدین آبان ماه که توپاز می باشد، دسته سنگ های ماه تولد آبان شامل یاقوت سرخ، سیترین، بریل، آمیتیست، گارنت، ابدیسین، مرجان، اشک آپاچی و آکوامارین می شود. در ادامه هر کدام را به طور مفصل معرفی خواهیم نمود. با ما همراه باشید.

سخنی کوتاه در مورد سنگ ماه تولد

پیش از این که در مورد سنگ ماه تولد آبان صحبت کنیم، لازم است در مورد سنگ های ماه تولد بیش تر بدانید. امروزه هر سنگی به عنوان نمادی از هر یک از ماه های سال استفاده می شود. این امکان وجود دارد که برخی از سنگ ها برای چند ماه تولد باشند که این یک امر طبیعی است.

اما لازم است بدانید که انواع سنگ های ماه تولد بر اساس طالع بینی نجومی و بر اساس آزمایشات انجام شده و مطابق با ویژگی های ذاتی متولدین هر ماه در سال تعیین شده اند.

سنگ های ماه تولد که در این مطلب با آن ها آشنا خواهید شد به صورت جهانی برای متولدین آبان ماه اعلام شده اند و اصلی ترین دسته بندی سنگ های ماه تولد محسوب می شوند. مهم ترین کاربرد این نگین ها در امور طبیعی و نقش آن ها در تبادل انرژی و متعادل کردن می باشد. اما اساس اولیه سنگ ماه تولد به ستاره شناسی و طالع بینی و همین طور فرهنگ جوامع مختلف باز می گردد.

در این مطلب ما صرفا باور ها و اعتقاداتی که فرهنگ های مختلف دارند را توضیح خواهیم داد و آن ها را تایید و یا رد نمی کنیم.

با اصلی ترین سنگ ماه تولد آبان، توپاز بیش تر آشنا شوید

توپاز اصلی ترین سنگ ماه تولد آبان می باشد که در دسته بندی سنگ های ماه تولد مرداد و همین طور سنگ های متولدین فروردین ماه نیز قرار دارد. این سنگ ماه تولد آبان با رنگ های مختلفی در طبیعت یافت می شود. سختی این نگین 8 در مقیاس مو می باشد از این رو جزو سنگ های سخت محسوب می شود. توپاز صورتی و طلایی از گران قیمت ترین نوع این گوهر ارزشمند به شمار می آیند. رنگ صورتی توپاز بسیار نادر و کمیاب نیز می باشد.

در صورتی که توپاز آبی و سبز امروزه بسیار مورد استقبال آبان ماهی ها قرار گرفته است. هم چنین سنگ توپاز با رنگ های قهوه ای، زرد، نارنجی، شرابی و قرمز نیز مشاهده می شود. این سنگ ماه تولد آبان در کشور های برزیل، سریلانکا، نیجریه، چین و پاکستان یافت می شود.

ویژگی های استفاده از توپاز

این سنگ ماه تولد آبان نمادی از وقار و شجاعت و همین طور سمبل سعادت و کامیابی می باشد. اهالی کشور مصر، توپاز را نماد خورشید می دانند. اعتقاد مردمان یونانی بر این است که این سنگ متولدین آبان ماه می تواند نیرویی خاص به انسان ببخشد. هم چنین می توان از آن برای باطل نمودن سحر و طلسم استفاده نمود.

در عصر کهن افراد بر این باور بودند که اگر شخصی این سنگ ماه تولد آبان به همراه داشته باشد، از چشم زخم دور خواهد ماند. رومیان بر این باور بودند که توپاز می تواند ذکاوت، هوش و وفاداری را در فرد افزایش دهد. علاوه بر این موضوع آن ها این سنگ متولدین آبان ماه را به صورت پودر درآورده و آن را در شربت حل می کردند تا در جهت مداوای خونریزی ها و درمان آسم از آن استفاده کنند.

لازم است بدانید که از پودر این سنگ ماه تولد آبان در جهت درمان و بهبود زخم های شدید و سوختگی استفاده فراوانی می شده است. در مواردی هم به عنوان پادزهر این دارو مورد استفاده قرار می گرفته است.‌ سنگ توپاز در کشور برزیل نماد قشر دندان پزشک می باشد.

سنگ ماه تولد آبان

معرفی اصلی ترین سنگ ماه تولد آبان، توپاز

با دومین سنگ ماه تولد آبان، یاقوت سرخ آشنا شوید

یاقوت سرخ، علاوه بر این که دومین سنگ ماه تولد آبان به شمار می آید، در دسته سنگ های متولدین تیر ماه نیز قرار می گیرد. برای افرادی که در آبان ماه متولد شده اند، شتاره حاکم خورشید محسوب می شود. به همین خاطر یاقوت سرخ یکی از مهم ترین سنگ های آبان ماه می باشد.

این سنگ ماه تولد آبان با اندازه بزرگ می تواند به اندازه الماس ارزش داشته باشد. سختی این گوهر گران بها 9 می باشد. به همین خاطر در ساخت جواهرات کاربرد فراوانی دارد. کشور میانمار یکی از بهترین معادن یاقوت سرخ را در اختیار دارد. استفاده از این سنگ ماه تولد آبان به عنوان انگشتر، گردنبند، ست و نیم ست می تواند باعث ایجاد احساس قدرت در فرد شده و موقعیت شخص را در اجتماع بالا می برد. همین طور در سلامتی و موقعیت کاری پیشرفت فراوانی ایجاد می نماید.

سنگ ماه تولد آبان

درباره یاقوت سرخ، دومین سنگ ماه تولد آبان بیش تر بدانید

این سنگ ماه تولد آبان با خواص زیادی که برای روح و روان دارد، برای سلامتی بدن و جسم نیز بسیار مفید واقع می شود. از این گوهر ارزشمند در روایات و احادیث بسیاری یاد شده است.

معرفی سومین سنگ ماه تولد آبان، سیترین

سومین سنگی که در دسته سنگ های متولدین آبان ماه قرار می گیرد، سیترین می باشد. افراد زیادی این سنگ ماه تولد آبان را به عنوان توپاز طلایی می شناسند. سیترین با مرغوب ترین نوع توپاز زرد یا طلایی اختلاف چندانی ندارد. شاید چند تفاوت کوچک در رنگ آن ها مشاهده شود.

گذشته سنگ سیترین به طرز عجیبی با تاریخچه و پیشینه سنگ توپاز گره خورده است و نیرویی اعجاب انگیزی مانند توپاز دارد. نام این سنگ ماه تولد آبان از اسم رنگش نشات می گیرد و به معنای زرد لیمویی می باشد.

همانند سایر کریستال های کوارتز، گوهر سیترین نیز دارای سختی 7 می باشد و تا حد بسیاری زیادی در مقابل خط و خش از خود مقاومت نشان می دهد. نکته لازم به ذکر و جالب در مورد این سنگ ماه تولد آبان این است که رنگ آفتاب آبان به زردی می گراید. در زرد رنگ بودن سیترین یاد زردی فصل پاییز و تلالو خورشید طلایی اش ماندگار می باشد.

به طور کلی نگین های کمی با رنگ زرد در صنعت جواهر سازی وجود دارند. الماس زرد و همین طور یاقوت زرد از آن دسته اند که هر دوی آن ها بسیار گران قیمت می باشند. اما این سنگ ماه تولد آبان با رنگ زرد جذابی که دارند، قیمتی ارزان و مقرون به صرفه دارد و برای افرادی که می خواهند جواهراتی به رنگ زرد داشته باشند، بسیار گزینه مناسبی به شمار می آید.

سنگ ماه تولد آبان

آشنایی با سومین سنگ ماه تولد آبان، سیترین

لازم به ذکر است که گوهر سیترین، سومین سنگ ماه تولد آبان، به عنوان کوارتز لیمویی نیز شناخته می شود.

ویژگی های استفاده از سیترین برای متولدین آبان ماه

سیترین خواص متعددی دارد که این در این بخش از مطلب به شرح آن خواهیم پرداخت. در متون قدیمی در ارتباط با خواص و ویژگی های خارق العاده این سنگ ماه تولد آبان نقل قول شده است که اثرات آن در چاکرای سوم که به چاکرای خورشید معروف می باشد، قرار می گیرد.

به طور حتم این تعبیر برای گوهر سیترین به دلیل رنگ زرد و طلایی مانندش و همین طور شباهت زیادی که به خورشید دارد، استفاده شده است. زمانی که صحبت از انرژی های نگین سیترین می شود، منظور این است که تاثیرات اصلی آن یعنی تقویت عزت نفس، افزایش توانایی سخنوری و بیان و زیاد کردن جذابیت می باشد. این تاثیرات همگی به یکدیگر وابسته و پیوسته می باشند.

به همراه داشتن این سنگ ماه تولد آبان می تواند باعث بالا بردن عزت نفس در فرد شود. شخص به طور ناخودآگاه به روی خود و سخنانی که ادا می کند، مسلط می شود و بیان وی تقویت می شود. این قدرت بیان و سخنوری می تواند در شاخص و جذاب شدن شخص تاثیر چشم گیری بگذارد و باعث شود که آبان ماهی ها در مرکز توجه قرار بگیرند. از دیگر فواید به همراه داشتن این سنگ ماه تولد آبان می توانیم به تقویت قدرت قوه خلاقیت نیز اشاره کنیم.

با بریل، چهارمین سنگ ماه تولد آبان آشنا شوید

بریل که سومین سنگ ماه تولد آبان می باشد یکی از ارزشمند ترین و مشهور ترین جواهرات به شمار می آید. این گوهر گران بها، نه تنها طیف رنگی گسترده ای دارد، بلکه درخشنگی بسیار زیاد و سختی مناسب 7.5 در مقیاس مو، باعث شده است تا برای به همراه داشتن روزانه گوهر مناسبی محسوب شود.

نگین های زیادی از این گروه مانند توپاز و آمیتیست در دسته سنگ های متولدین آبان ماه قرار می گیرند. در زمان گذشته مردم کشور یونان از خاصیت شکست نور گوهر بریل برای ساخت نخستین عینک ساخته شده برای انسان استفاده می کردند.

سنگ ماه تولد آبان

با بریل، چهارمین سنگ ماه تولد آبان بیش تر آشنا شوید

در عصر یکی از امپراتور های کشور یونان، بریل سفید کشف شد‌. بیش تر برای ساخت عینک مورد استفاده قرار می گرفت. این سنگ ماه تولد آبان از منطقه بین النهرین می آید و به عنوان نگینی جادویی توسط بزرگان باستان نگهداری می شد. چرا که این افراد اعتقاد داشتن که باعث تقویت‌ ایمان به خدا می شود. بر اساس کتاب مقدس امروزی، افرادی بر این باور هستند که روزی این سنگ متولدین آبان ماه را در دیواری از اورشلیم تازه تاسیس قرار خواهند داد.

معرفی آمیتیست، پنجمین سنگ ماه تولد آبان

آمیتیست که پنجمین سنگ ماه تولد آبان است، دارای درجه سختی 7 درجه از مو می باشد. رنگبندی این گوهر ارزشمند از بنفش کم رنگ تا تیره وجود دارد. کریستال این سنگ ماه تولد آبان می تواند یک سرش بی رنگ و یا کم رنگ باشد و در طرف دیگر بنفش باشد.

آمیتیست می تواند در لایه های روی هم قرار گرفته یا شکاف های خطی صخره ها یافت شود. این سنگ متولدین آبان ماه قادر است به مرور زمان رنگ خود را از دست بدهد و کم رنگ شود. یکی دیگر از خواص به همراه داشتن این سنگ ماه تولد آبان به عنوان انگشتر، گردنبند، دستبند و یا نیم ست این است که خود درونگی نشان می دهد. در واقع می تواند مایل به آبی و هم مایل به قرمز دیده و یافت شود.

ناخالصی های موجود در این سنگ متولدین آبان ماه، شبیه به پر می باشد. نوع قرمز آمیتیست در کوه های اورال روسیه به فراوانی یافت می شود. همین طور این سنگ ماه تولد آبان در آلمان، نامیبیا و زامبیا نیز قابل استخراج می باشد.

سنگ ماه تولد آبان

با آمیتیست، پنجمین سنگ ماه تولد آبان آشنا شوید

نوع خوب و مرغوب این سنگ ماه تولد آبان از سریلانکا صادر می شود. در ایران در قنات های اطراف شهر بوشهر نوعی آمیتیست یافت شده است که با گذر زمان رنگ خود را از دست داده و به رنگی شبیه به نارنجی کم رنگ به چشم می آید.

با ششمین سنگ ماه تولد آبان، گارنت بیش تر آشنا شوید

یکی دیگر از سنگ هایی که می تواند استفاده از آن برای متولدین آبان ماه مفید باشد، سنگ گارنت می باشد. نام این سنگ ماه تولد آبان که در دسته سنگ های متولدین اردیبهشت ماه نیز قرار می گیرد، از واژه granatus گرفته شده است که به احتمال زیاد به دانه های میوه انار اشاره داد که طرح و رنگشان بسیار زیاد شبیه به بلور های گارنت است.

البته تصور غلطی که وجود دارد و بسیار شهر دارد این است که گارنت فقط به رنگ قرمز یافت می شود. در صورتی که این سنگ ماه تولد آبان در حقیقت دارای رنگ های مختلفی می باشد. خانواده سنگ گارنت گروهی عظیم از مواد معدنی می باشند که خاصیت های فیزیکی شبیه به یکدیگر دارند. تنوعی که در مواد معدنی سازنده این سنگ ماه تولد آبان وجود دارد باعث شده است تا رنگ های مختلفی از یافت شود.

سنگ ماه تولد آبان

معرفی گارنت، ششمین سنگ ماه تولد آبان

فواید استفاده از گارنت برای آبان ماهی ها

این سنگ ماه تولد آبان، نماد عشق و تعهد می باشد. گوهری با خاصیت رمانتیک و الهام بخش خوبی و محبت به شمار می آید. از دیگر ویژگی های این سنگ متولدین آبان ماهی ها می توانیم به تقویت میل جنسی، لذت جسمانی و روابط دوستانه اشاره کنیم.

در کتب تاریخی نقل قول شده است که اگر این سنگ آبان ماهی را در جواهرات مورد استفاده قرار دهید، باعث ایجاد دوستی و محبوبیت در بین همسن و سال ها و همین طور جلب توجه عشاق می شود. استفاده از این سنگ ماه تولد آبان باعث کاهش پیدا کردن افسردگی و همین طور شفای معنوی می گردد. این سنگ زیبا به طور معمول یک نگین ارزشمند برای سرمایه گذاری ثمر بخش در تجارت نیز محسوب می شود.

استفاده از این سنگ ماه تولد آبان می تواند کمک زیادی به ایجاد اعتماد به نفس در فرد کند. همین طور خلاقیت مالک خود را تقویت می نماید.

معرفی ابسیدین سیاه، هفتمین سنگ ماه تولد آبان

ابسیدین از دیگر سنگ های متولدین ماه آبان می باشد. این سنگ ماه تولد آبان یک نگین با سختی 5 است و گاهی اوقات به صورت طبیعی زمانی که اشعه رعد و برق در شن و ماسه می زند، تشکیل می گردد. لازم است بدانید که گوهر ابسیدین از نوعی گدازه های آتشفشانی تشکیل می شود که اگر خیلی سریع با تماس با آبی مانند دریاچه خنک شود، باعث ایجاد بافت شیشه ای در آن خواهد شد.

سنگ ماه تولد آبان

درباره ابسیدین، سنگ ماه تولد آبان بیش تر بدانید

این سنگ ماه تولد آبان هر چند که بیش تر به رنگ سیاه مشاهده می شود، اما به رنگ های قهوه ای و خاکستری نیز یافت می شود. رنگ های دیگر این سنگ آبان ماهی ها مانند قرمز و یا سبز، جزو کمیاب ترین انواع می باشند. این احتمال وجود دارد که این سنگ ماه تولد آبان به صورت یکنواخت، راه راه و همین طور خال خالی مشاهده شوند. رنگ بندی ابسیدین، به دلیل وجود آهن، تیتانیوم و یا منگنز در سطوح متفاوت آن می باشد.

فواید سنگ ابسیدین برای متولدین آبان ماه

فواید درمانی ابسیدین سیاه و یا سنگ شیشه، مانند همه گوهر های سیاه، مرتبط با زحل می باشد. زحل یکی از 9 جسم فلکی سرنوشت ساز به شمار می آید. ابسیدین سیاه، باعث مقاومت، استواری و پاک شدن می شود.

این سنگ ماه تولد آبان دارای خاصیت محافظ می باشد. گوهر ابسیدین می تواند مانند یک سپر در برابر امواج منفی مقاومت کند. هم چنین می تواند حمله های عصبی را در فرد متوقف کند و با خاصیت جاذبه ای که دارد، استرس را از اطراف خود جذب نماید.

ابسیدین باعث تقویت معده شده و به بالا بردن قدرت هضم و همین طور سم زدایی کمک می کند. این سنگ ماه تولد آبان مشکلات استخوان ها و گرفتگی های عضلات را کم می کند و منجر به تسکین آن ها نیز می شود.

با مرجان هشتمین سنگ ماه تولد آبان آشنا شوید

مرجان یکی دیگر از سنگ های آبان ماهی ها به شمار می آید. مرجان یک گوهر نرم و با درجه سختی 3 می باشد که از بقایای اسکلت موجودات آبزی به نام گزنه مرجانی تشکیل شده است.

این سنگ ماه تولد آبان که جزو سنگ های متولدین اردیبهشت ماه نیز می باشد، زنده ترین سنگ محسوب می شود. این گوهر در ابعاد کوچک به گونه ای است که در کلونی ها زندگی می کند و همین طور رشد می کند، ساختار های شاخه ای را می سازند و در انتها صخره های مرجانی کامل را تشکیل می دهد.

سنگ ماه تولد آبان

معرفی مرجان، هشتمین سنگ ماه تولد آبان

این شاخه ها یک بافت کاملا متمایز دارند که بیش تر آن ها راه راه و یا بافت چوب مشاهده می شوند. لازم است بدانید که این بافت ها توسط موجودات ریز بر روی سنگ ماه تولد آبان به وجود می آیند. بیش تر انواع این سنگ متولدین آبان ماه از کربنات کلسیم تشکیل شده است. به همین خاطر رنگ های قرمز، صورتی، سفید و آبی یافت می گردد. این گوهر در انواع رنگ سیاه و طلایی از جنس شاخ داری تحت عنوان کانکیولین تشکیل شده اند.

ویژگی های استفاده از سنگ مرجان

مرجان در واقع یک گوهر خام کاملا طبیعی به شمار می آید که علاوه بر ارتباط با الهه آب، می تواند با طبیعت و تفاوت های شگفت انگیز آن نیز ارتباط داشته باشد. این سنگ ماه تولد آبان باعث تلطیف احساسات شده و آرامش را برای شخص به همراه می آورد.

تسهیل و تحریک تخیل، توهم و تجسم از جمله ویژگی های گوهر مرجان محسوب می شوند که می تواند فرد را در رسیدن به عرفان یاری دهد. این گونه از سنگ های متولدین آبان ماه، با تغییراتی که می کنند، دلهره، افسردگی، ترس و استرس را از بین می برند.

در صورتی که یک تکه مرجان را پیش از خواب زیر سر قرار دهید، یک خواب آرام و بدون رویا و کابوس خواهید داشت. نقل قول شده است که این سنگ ماه تولد آبان برای هر شخصی که قابلیت ارتباط با نیاکان خود را فراهم می نماید. مرجان که با نام گوهر دریا نیز شناخته می شود، به عنوان محافظ سفر های کشتی ها، در جهت مصون ماندن کشتی از خراب شدن و یا آبزیان گوشتخوار مورد استفاده قرار می گیرد.

مرجان سرخ به صورت مستقیم بر مریخ اثر گذاری دارد. به همین خاطر باعث می شود تا انرژی مثبت آن بر روی زندگی متولدین آبان ماه تاثیر بگذارد. افرادی که در موضوع ازدواج مشکل دارند و این اشکال به دلیل تاثیر منفی جسم فلکی آن ها با جفت خود می باشد، کمک زیادی می نماید. چرا که باعث رفع انرژی های مضر می گردد.

به طور معمول این سنگ ماه تولد آبان با فریم و رکاب طلا مورد استفاده قرار می گیرد. اما می توان آن را با نقره نیز استفاده نمود.

درباره نهمین سنگ ماه تولد آبان، اشک آپاچی

اشک آپاچی، نهمین سنگ ماه تولد آبان می باشد. این سنگ در واقع نوعی ابسیدین محسوب می شود. گدازه های آتشفشانی زمانی که با سرعت بسیار زیاد پرتاب می شوند، در هوا خنک شده و سریعا به شکل جامد در می آیند. سپس در توده های پرلیت (شیشه آتشفشانی) فرو می روند. پس از به وجود آمدن چندین لایه از این ماده، سنگ اشک آپاچی شکل می گیرد.

این سنگ ماه تولد آبان به طور معمول به رنگ سیاه دیده می شود اما می توان آن را در رنگ های قرمز، قهوه ای، خاکستری، سبز (کمیاب)، تیره همراه با تکه های سفید (شبیه به برف) و حتی بی رنگ و یا شیشه ای یافت نمود.

سنگ ماه تولد آبان

معرفی نهمین سنگ ماه تولد آبان، اشک آپاچی

اما رنگ های نام برده شده بسیار کمیاب هستند. سختی این سنگ متولدین آبان ماه 5 بوده و بیش تر در گدازه های جنوب غرب آمریکا مشاهده می شود.

فواید استفاده از اشک آپاچی برای آبان ماهی ها

این سنگ ماه تولد آبان، به عنوان سنگ از بین برنده غم و اندوه به شمار می آید. همین طور از آن به عنوان گوهر پذیرش بخشش نیز یاد می کنند. این سنگ متولدین آبان ماه، باعث افزایش فرصت ها و تغییرات مثبت می شود و افکار منفی و استرس را از مالک خود دور می کند.

از دیگر فواید استفاده از این سنگ ماه تولد آبان می توانیم به جذب شدن ویتامین های C و D اشاره کنیم که منجر به تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. به همراه داشتن این سنگ متولدین آبان ماه می تواند سموم بدن را دفع کند و در نهایت منجر به افزایش نشاط در فرد خواهد شد.

معرفی دهمین سنگ ماه تولد آبان، آکوامارین

آکوامارین که سنگ اصلی متولدین اسفند ماه می باشد، در دسته سنگ های متولدین فروردین و آبان نیز قرار دارد. این سنگ ماه تولد آبان در زبان لاتین به معنای آب دریا می باشد که این اسم چندان هم به رنگ آن بی ربط نیست.

سختی این سنگ متولدین آبان ماه، 7.5 تا 8 درجه در مقیاس مو می باشد. به همین خاطر جزو سنگ های نسبتا سخت به شمار می آید. بریل ها در زمان رشد و تشکیل بلور هایی مانند آبی، صورتی، سبز، زرد و سرخ و یا بی رنگ به خود می گیرند. وجود مقدار کمی از عنصر آهن باعث شده است‌ تا سنگ آکوامارین رنگ ملایمی به خود بگیرد.

سنگ ماه تولد آبان

آشنایی با آکوامارین، دهمین سنگ ماه تولد آبان

این سنگ ماه تولد آبان همانند زمرد از خانواده بریل محسوب می شود اما این دو تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. کشور های برزیل، باهیا، جمهوری مالاگاسی، افغانستان، تانزانیا، پاکستان و روسیه دارای بهترین معادن سنگ آکوامارین می باشند. در ایران نیز به تازگی در استان خراسان رضوی این سنگ ماه تولد آبان یافت شده است که به منظور اکتشافات بیش تر مورد بررسی قرار گرفته است.

فواید به همراه داشتن آکوامارین برای متولدین ماه آبان

این سنگ ماه تولد آبان برای چاکرای پنجم (گلو) و چاکرای چهارم (قلب) بسیار مفید است. همین طور به همراه داشتن آن می تواند مشکلات التهاب و گلو را بهبود بخشد. عصبانیت را از بین می برد و تنش ها را در فرد کاهش می دهد.

به منظور تقویت کبد و تیروئید مفید واقع می شود و در نهایت منجر به آرامش و تسلط بر اعصاب در شخص می گردد. این سنگ ماه تولد آبان می تواند شهود و آگاهی آبان ماهی ها را افزایش دهد و با منتشر نمودن انرژی مهربانی و همدردی، آرامشی عمیق در بدن و ذهن به وجود بیاورد. سنگ آکوامارین با بعد احساسی در ارتباط بوده و باعث از بین رفتن عصبانیت و مشکلات عصبی می گردد.

با خصوصیات آبان ماهی ها آشنا شوید

متولدین آبان ماه افرادی قوی، مصمم و با اراده پولادین می باشند. این افراد ورزشکار، هوشیار، حساس و خجول هستند.

در ظاهر آرام اما در باطن خروشان، انتقام جوی شدید، پر انرژی و به معنای واقعی کوشا می باشند. آبانی ماهی ها عاشق ماورا الطبیعه هستند. همین طور علاقه زیادی به معنویات و مسائل مرموز دارند. این افراد هر کاری را به پایان می رسانند.

متولدین آبان ماه، مشکوک، کنجکاو و بسیار تودار هستند. آن ها با داشتن روح قوی، افرادی امیدوار هستند و مقاومت و تحمل آن ها ستودنی می باشد. افرادی که در ماه آبان متولد شده اند، افراد کمی را وارد زندگی خود می کنند. هم چنین به تولد مجدد علاقه دارند. اهداف متولدین آبان ماه، اهدافی عالی و کاملا بلند پروازانه می باشد.

سنگ ماه تولد آبان

آشنایی بیش تر با سنگ ماه تولد آبان و خصوصیات متولدین این ماه

این افراد به روانکاوی و روانشناسی علاقه زیادی دارند. همین طور پر شور و حرارت هستند. آبان ماهی ها به نصیحت کردن دیگران علاقه زیادی دارند. افکار آن ها تخیلی و ایده آل می باشد. از دیگر خصوصیات افرادی که در ماه آبان متولد شده اند می توانیم به حسود بودن، موقع شناسی، جاه طلبی، متنفر از دروغ، منطقی، عاشق اسرار حیات و جهان، قابل اعتماد بودن و کمال گرا بودن آن ها اشاره کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *