مقالات

سنگ ماه تولد فروردین

سنگ ماه تولد فروردین

سنگ ماه تولد فروردین

شاید برای شما هم سوال باشد که سنگ ماه تولد فروردین، در بین تمامی گوهر ها و نگین هایی که مشاهده می شود، کدام است. در این مطلب تصمیم داریم به صورت کامل شما را با سنگ ماه تولد فروردین یعنی الماس آشنا کنیم. همین طور خواص آن را برای شما شرح دهیم.

در ادامه سایر سنگ های ماه تولد فروردین یعنی، سنگ خون، جاسپر، توپاز زرد، آکوامارین و یاقوت کبود را معرفی خواهیم نمود. لازم است بدانید که سنگ ماه تولد فروردین بر اساس خصوصیات رفتاری و اخلاقی متولدین این ماه تعیین می شود. که در انتهای مطلب به بررسی آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

با سنگ ماه تولد بیش تر آشنا شوید

گذشته ای که در مورد سنگ ماه تولد امروزه مطرح می شود، مربوط به سمبل هر یک از ماه های سال است. در واقع این یک تفکر باستانی است که به دوران گذشته مربوط می شود. همین طور این مسئله را عنوان می کند که هر یک از گوهر های قیمتی دارای نیروی منحصر به فرد می باشند که با برج فلکی خود کاملا مرتبط هستند.

به همراه داشتن این نگین ها در زمان مناسب می تواند خصوصیات و ویژگی های درمانی و یا جادویی برای فرد به همراه داشته باشد. از این نگین ها می توان در جهت علامت تعالی و کمال خود استفاده نمود. لازم به ذکر است که این موضوع شباهت زیادی با سنت نجوم هند داشته و از جواهرات در جهت سر و سامان دادن به وضعیت سلامتی شخث و متناسب با چالش هایی که در زندگی با آن رو به رو هستند، استفاده می گردد.

مجموع اطلاعاتی که در این مطلب مطالعه می کنید، تلاش تحقیقات و جمع آوری اطلاعات تیم فروشگاه نقوی بوده است که به طور جهانی یکسان اعلام شده اند و در واقع دسته بندی اصلی محسوب می گردند. اما لازم است بدانید که در این مطلب صرفا به بیان باور های گذشته پرداخته شده است و بیان آن ها به معنی تایید نمی باشد. به طور کلی  تنها چیزی که مورد تایید قطعی قرار می گیرد، خواص هر نگین می باشد که در روایات معصومین (ع) و مراجع علمی به آن ها اشاره شده است.

الماس، اصلی ترین سنگ ماه تولد فروردین

اگر شما هم یکی از متولدین ماه فروردین هستید و می خواهید با اصلی ترین سنگ ماه تولد خود آشنا شوید، لازم است بدانید که اصلی ترین سنگ ماه تولد فروردین، الماس می باشد. درخشش الماس و سختی بسیار بالای این نگین ارزشمند مانند الماس کوه تور در جهان از شهرت بسیاری برخوردار می باشد. این سنگ در رنگ های سفید و در برخی از موارد به رنگ ها صورتی، رنگ های زرد و آبی دیده می شود. البته نمونه های دیگری وجود دارد که امکان دارد از درخشش و تلالو بیش تری برخوردار باشند.

استفاده از المای در جواهر سازی امری رایج می باشد که امروزه نیز آن را مشاهده می کنیم. لازم است بدانید که معادن قسمت جنوبی هندوستان، منبع الماس های معروفی مانند الماس کوه نور و جهانگیر بوده است. به طور کلی بیش ترین میزان ذخیره و معادن سنگ ماه تولد فروردین یعنی الماس، در آفریقای جنوبی می باشد.

به طور کلی الماس در تمام دنیا در دسته سنگ های رسوبی و آب شسته قرار می گیرد. اما به سختی استخراج می شود و در دسته گوهر های بسیار کمیاب قرار دارد. همین امر بر روی قیمت آن تاثیر مستقیمی گذاشته است.

موارد مختلفی از جمله درجه پاکی، خلوص، درجه رنگ و وزن آن باعث شده است تا بر روی قیمت الماس تاثیر بگذارد و به طور کلی قیمت سنگ ماه تولد فروردین افزایش پیدا کند. لازم است بدانید که موارد گفته شده بر روی قیمت تمامی سنگ های قیمتی تاثیر گذار می باشند.

در کشور ایران در قسمت های مختلفی سنگ ماه تولد فروردین یافت شده است. از سایر محل هایی که می توان برای استخراج الماس نام برد، برنئو، بوتسوانا، چین، غنا، گینه، گویان، روسیه، تانزانیا، ونزوئلا، زئیر و زیمباوه می باشد.

بلور های سازنده الماس، غالبا هست و یا دوازده وجهی هستند. در صورتی که الماس را در معرض تابش نور فرابنفش قرار دهید، بازتابی به شکل سفید – آبی از خود خواهد داشت که این امور می تواند به روش شناخت و تعیین ارزش اکثر الماس های آفریقا باشد.

نمونه های دیگری از الماس وجود دارد که در معرض تابش نور فرابنفش بازتاب سبز و یا زرد رنگ از خود دارند. در گذشته با نور خورشید سنگ ماه تولد فروردین را شناسایی می کردند و گونه آن را مشخص می نمودند. در صورتی که نور قرمز رنگین کمانی در آن مشاهده می شد، به قطع یقین آن را به عنوان الماس شناسایی می کردند. لازم است بدانید که به دلیل سختی بسیار بالایی که الماس از خود دارد، می تواند باعث خراش دادن یاقوت شود.

سنگ ماه تولد فروردین

معرفی الماس، سنگ ماه تولد فروردین

مشخصات الماس، سنگ ماه تولد فروردین

سنگ ماه تولد فروردین، یعنی الماس، در معرض دمای 800 درجه می سوزد. برای نخستین باز در قرن نوزدهم، یک فرانسوی توانست الماس را به شکل صنعتی تولید کند. ذغال فشرده شده را به وسیله فشار خیلی زیاد و دور از هوا به وسیله حرارت الکتریکی تبدیل به الماس کرد.

راه و روش کم نمودن حرارت و فشار بر اساس دستور العمل های ویژه ای انجام می پذیرد. در غیر این صورت الماس به وجود نخواهد آمد.

الماس رسانا بوده و می تواند برق را به مقدار زیادی از خود عبور دهد. اما الماس آبی که رنگ آبی آن به دلیل عنصر بور است، نیمه رسانا می باشد. از طرفی دیگر الماس رسانای حرارت نیز می باشد. درجه رسانا بودن حرارت آن پنج برابر مقدار فلز مس می باشد.

جالب است بدانید که بزرگ ترین الماس خام دنیا به نام کولینان به وزن 3109 قیراط و بزرگ ترین الماس تراش داده شده جهان به نام قهوه ای بی نام، به وزن 545 قیراط می باشد.

خواص و ویژگی های الماس، سنگ ماه تولد فروردین

همان طور که پیش تر گفته شد، به همراه داشتن الماس، برای متولدین ماه فروردین می تواند خواص و ویژگی های مختلفی را به همراه داشته باشد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

  • به همراه داشتن سنگ ماه تولد فروردین برای متولدین این ماه، چه برای مرد و چه برای زن، می تواند باعث دور ماندن از هراس و ترس شود.
  • الماس می تواند محبت و علاقه را بین زن و شوهر افزایش دهد.
  • استفاده و به همراه داشتن الماس قدرت اراده را افزایش داده و باعث نیرو بخشیدن به حافظه و قدرت عقل و خرد می شود.
  • افراد متولد برج حمل، اسد و میزان با استفاده و به همراه داشتن سنگ ماه تولد فروردین می توانند خوش اقبالی و شانس و همین طور برکت را تجربه کنند.
  • لازم است بدانید که همراه داشتن الماس می تواند باعث برکت، بیش تر شدن عقل و خرد و قدرت و خوشبختی شود.
  • الماس می تواند به مالک خود توانایی و قدرت ببخشد تا بر عواطف و کار هایی که انجام می دهد بیش از پیش مسلط شود.
  • استفاده از گردنبند الماس به عنوان گردنبند سنگ ماه تولد فروردین و یا استفاده از انگشتر آن باعث پیروزی بر دشمنان و وقار و عزت در میان افراد می شود.
  • به همراه داشتن سنگ ماه تولد فروردین، به خصوص قرار دادن آن بر روی چاکرای پیشانی و چاکرای تاج به افزایش توانایی قوه حافظه کمک و یاری می کند. همین طور می تواند افکار منفی و ذهنیات بد را پاک سازی نموده و موجب دفع انرژی منفی و اندیشه های فاسد می شود.

سنگ خون، دومین سنگ ماه تولد فروردین

یکی دیگر از سنگ های ماه تولد فروردین، سنگ خون می باشد. سنگ خون یا به تعبیری حجرالدم یا قانداش در زبان سانسرکیت جیونی رس که در زبان انگلیسی به آن بلاداستون (Blood Stone) نیز گفته می شود.

این سنگ ماه تولد فروردین از گونه های عقیقی به شمار می آید و برخی از افراد گفته اند که از انواع و اقسام گوهر یشم نیز می باشد. در صورتی که این سنگ ماه تولد فروردین را در ظرف آب بگذارید و ظرف را در برابر تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید، آب را به رنگ خون مشاهده خواهید کرد.

ماهیت و ویژگی های سنگ خون کاملا با عقیق شباهت دارد. هم چنین درجه سختی آن 5.4 درجه مو می باشد. تا کنون این گوهر به رنگ فولادی تیره متمایل به رنگ خون نیز مشاهده شده است.

سنگ خون، سنگ ماه تولد فروردین در رنگ های سفید تا سفید مهتابی و سبز نیز مشاهده می شود در صورتی که آن را داخل اسید قرار دهید و به آن حرارت بدهید، به رنگ سیاه تغییر خواهد کرد. اما جالب است بدانید که پس از سرد شدن رنگ آن تبدیل به زرد شده و درون آن به رنگ سبز مشاهده می شود.

سنگ ماه تولد فروردین

معرفی سنگ خون، سنگ ماه تولد فروردین

این نگین برای استفاده در انگشتر ماه فروردین کاربرد بسیار زیادی دارد. گرفتگی های خورشید و ماه را می تواند با کمک سنگ خون مشاهده نمود. نقل شده است که در زمان به صلیب کشیده شدن حضرت عیسی (ع)ف دقیقا در قسمت زیرین پای او، در قسمتی که قطرات خون ایشان بر زمین ریخته شده بود، به جای خون گوهری مشاهده شده است که به رنگ خون انسان بوده. به همین خاطر به آن سنگ خون گفته می شود.

رنگ سبز تیره این سنگ ماه تولد فروردین به دلیل داشتن اکسید آهن، دارای رگه ها و قسمت هایی قرمز می باشد. این نقاط به شکل خود نیز به نظر می رسند. به همین خاطر حجرادم نام گذاری شده است. در رابطه با منابع و ذخایر سنگ ماه تولد فروردین یعنی سنگ خون، کشور هندوستان منبع اصلی این گوهر ارزشمند به شمار می آید. اما لازم است بدانید که در برخی مناطق دیگر مانند استرالیا، برزیل، چین و ایالات متحده نیز این سنگ مشاهده شده است.

خواص و ویژگی های سنگ خون

مردم یونان و روم در جهت به دست آوردن صبر و پایداری بیش تر در زمان مسابقات ورزشی و حفظ اشتیاق قدرتمندان برای به دست آوردن شهرت، همواره سنگ خون را با خود به همراه داشتند. علاوه بر این موارد، سنگ ماه تولد فروردین، قدرت پیشگویی آینده را نیز به همراه دارد.

گفته شده است که قدرت این سنگ ماه تولد فروردین با گذاشتن آن در داخل آب و گذاشتن ظرف آن در زیر نور آفتابی، افزایش پیدا می کند. این گوهر بی نظیر به ایجاد آرامش در زمان مرگ و خارج شدن روح از بدن انسان نیز کمک می نماید.

این نگین می تواند قدرت های عرفانی را سازماندهی کرده و آن ها را افزایش دهد. هم چنین سردرگمی و اضطراب را کاهش می دهد. از دیگر خواص و ویژگی های سنگ خون، سنگ ماه تولد فروردین می توانیم به پاکسازی خون و اعضایی که با خون در ارتباط می باشند، اشاره کنیم.

سنگ خون (Blood Stone) این قابلیت را دارد تا به صورت کلی بدن را سم زدایی کند. همین طور خاصیت ویژه ای برای شفادهی بیماران دارد. به نحوی که در بیش تر سطوح، شروع به جوان سازی می کند.

به همراه داشتن سنگ خون می تواند موجب غلبه و بر طرف نمودن افسردگی و سایر درد های عاطفی در فرد شود. حتی امروزه در هندوستان از سنگ خون که به شکل پودر شده است به عنوان دارو و تحریک کننده جنسی استفاده می گردد.

جاسپر، سنگ ماه تولد فروردین

جاسپر (Jasper) یکی دیگر از سنگ های ماه تولد فروردین می باشد. نام این سنگ بر گرفته از واژه باستانی jaspis می باشد که در زبان یونانی به معنی سنگ لکه دار است. این سنگ از خانواده کواترز ناخالص بوده و با ترکیب شیمیایی دی اکسید سیلیسیم شناخته می شود. همین طور یک کانی آهن دار است و ترکیب رنگ های آن بیش تر به صورت نواری و یا خال خالی دیده می شود. لازم است بدانید که ابن سنگ خیلی کم به شکل کم رنگ مشاهده می شود.

با در نظر گرفتن فراوانی این سنگ به کار گیری آن به عنوان نگین انگشتر و یا گردنبند برای متولدین ماه فروردین بسیار رواج دارد.

این سنگ ماه تولد فروردین به طور کلی به رنگ سرخ و با ناخالصی های سیاه مشاهده می شود. نا خالصی های به رنگ سیاه که بر روی سنگ جاسپر دیده می شود، به دلیل وجود اکسید آهن می باشد. این سنگ در واقع به عنوان سنگ شانس متولدین فروردین ماه شناخته می شود و به دلیل داشتن ساختار شش وجهی هگراگونال با درجه سختی بالایی در حدود 6 تا 5 – 7، خوب تراش داده می شود.

خواص و ویژگی های جاسپر، سنگ ماه تولد فروردین

در ادامه خواص و ویژگی های سنگ جاسپر را برای متولدین این ماه شرح خواهیم داد:

  • سنگ جاسپر برای کیسه صفرا و قسمت زیر شکم بسیار مفید و اثر بخش می باشد. همین طور باعث ترشحات و جریان مواد سیال از کیسه صفرا، کبد و کلیه ها می گردد. همین طور نقش مهمی در بهبود عملکرد سیستم دفع دارد.
  • به همراه داشتن این سنگ ماه تولد فروردین می تواند مانع از به وجود آمدن سنگ کلیه شود و حالت تهوع و انواع درد ها را در فرد کاهش دهد.
  • سنگ جاسپر، می تواند برای مردان و زنان متولد ماه فروردین، در جهت کنترل چاکرای شبکه خورشیدی دلهره مثمر ثمر باشد. هم چنین باعث از بین رفتن اضطراب و هراس در فرد شده و اراده و قدرت روحانی وی را افزایش می دهد.
  • به همراه داشتن سنگ جاسپر می تواند بر خستگی فرد غلبه کند.
  • از مالک خود در برابر گزش مار و عنکبوت محافظت می کند.
  • عملکرد کبد، طحال و موضوعات مربوط به لوزالمعده را بهبود می بخشد.
  • هر مرد و یا زنی که متولد ماه فروردین است، با استفاده از سنگ جاسپر می تواند کاهش وزن خود را به وضوح مشاهده کند.
  • برای مبارزه با یبوست، تقویت سیستم ‌ایمنی بدن و درمان تب بسیار مفید واقع می شود.
  • این سنگ ماه تولد فروردین می تواند به تقویت سیستم گردش خون، دفع سموم و بهبود کارایی کبد فرد نیز کمک شایانی کند.
سنگ ماه تولد فروردین

خواص و ویژگی های جاسپر، سنگ ماه تولد فروردین

توپاز، سنگ ماه تولد فروردین

توپاز از دیگر سنگ های ماه تولد فروردین می باشد. این سنگ به شکل بلور های منشوری در سنگ های گرانیتی پگماتیت به همراه تورمالین، بریل و فلوریت مشاهده می گردد. میزان سختی این سنگ ماه تولد فروردین ماه 8 درجه در مقیاس مو می باشد. همین طور وزن مخصوص آن 3.5 – 3.6 و شبکه بلور آن ارتورموبیک می باشد.

این سنگ به عنوان سنگ شانس متولدین ماه فروردین شناخته می شود و در رنگ های مختلفی از جمله زرد، عسلی کمرنگ و نارنجی کمرنگ مشاهده می گردد. البته گونه های دیگری از آن نیز به رنگ های آن، سفید، سبز و صورتی کم رنگ نیز دیده می شود.

برای به دست آوردن این سنگ، بهتر است در سنگ های رودخانه به دنبال آن باشید. شما می توانید با در معرض پرتو افشانی اشعه گاما قرار دادن سنگ توپاز، شاهد به آمدن بلور تیره تر و زیبا تری باشید. در آلمان، روسیه (در قسمت هایی از رشته کوه های اورال) اکثر کشور های آفریقا، سریلانکا، برمه و ژاپن می توان به دنبال این گوهر ارزشمند بود.

نحوه تراش خوردن این سنگ ماه تولد فروردین، به شکل پندولوک و گردبر به صورت مخلوط می باشد. اما به میزان کم تری به صورت کابوشون تراش داده می شود که می توان از آن به عنوان نگین انگشتر ماه فروردین استفاده نمود.

خواص و ویژگی های توپاز، سنگ ماه تولد فروردین

بررسی خواص و ویژگی های توپاز به شما کمک خواهد کرد تا مناسب ترین سنگ را برای خود تهیه نمایید. در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت:

  • توپاز می تواند باعث ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای سوم در فرد شود.
  • این دسته از سنگ های ماه فروردین می توانند باعث نیرو بخشی و شارژ کانال های انرژی بدن شوند.
  • توپاز آبی می تواند با خود واقعیت و حکمت را برای فرد به همراه بیاورد.
  • توپاز زرد خواصی چون تقویت و افزایش ایمان و خوش بینی را با خود به همراه دارد. همین طور باعث خلاقیت، نبوغ و خودباوری، شادابی روح و بهتر شدن اخلاق و افتار در فرد می شود. استفاده از انگشتر ماه فروردین با نگین توپاز می تواند به بهبود و درمان افسردگی و بی خوابی کمک شایانی کند.
  • توپاز نگین هوشمندی است که می تواند نیرو و انرژی را به قسمتی که نیاز بیش تر در آن حس می شود، هدایت نماید.
  • از این سنگ ماه تولد فروردین به عنوان سمبل عشق یاد می شود و متولدین فروردین ماه می توانند از آن به عنوان سنگ اقبال استفاده کنند.
  • این سنگ می تواند برای متولدین فروردین چشم اندازی و آینده روشن را رقم بزند و وی را در این مسیر هدایت کند.
  • باعث دور ساخت رویا ها و افکار بد و منفی می شود.
  • به همراه داشتن توپاز، سنگ ماه تولد فروردین می تواند فرد را در برابر حسادت، بیماری، طلسم و جادو منفی و مرگ نا بهنگام محافظت کند.
  • اگر می خواهید از طلسم و جادو در امان بمانید، به شما توصیه می کنیم که حتما سنگ توپاز را با خود به همراه داشته باشید.
  • کمک و یاری رساندن به اتحاد ذهن، روان و روح از دیگر ویژگی های توپاز به شمار می آیند.
سنگ ماه تولد فروردین

مشخصات و ویژگی های جاسپر، سنگ ماه تولد فروردین

آکوامارین، سنگ ماه تولد فروردین

آکوامارین، از دیگر سنگ های ماه تولد فروردین می باشد. نام این سنگ شانس فروردین بر گرفته از زبان لاتین به معنی آب دریا می باشد. این موضوع به دلیل آرام کردن امواج و محافظت از ملوانان در دریا می باشد. گونه با ارزش و مرغوب جواهر آکوامارین با درخشش و شفافیت روشن خالص و رنگ آبی با میان کمی ته رنگ سبز مایل به آبی ترکیب شده است.

همانند بسیار زیادی از بریل ها، شکل و نحوه ساختار کریستال های بزرگ آکوامارین به همراه درجه سختی خوب 7.5 تا 8 در مقیاس سختی مو می باشد. از این سنگ ارزشمند در جهت صنعت جواهرات مدرن و تراش کاری شده استفاده می گردد.

سنگ آکوامارین در واقع یک گونه بسیار ارزشمند و گران بها از دوران باستان به شمار می آید. چرا که در قرن نوزدهم، گوهر ها آکوامارین با رنگ آبی مایل به سبز اقیانوسی بیش ترین محبوبیت را در بین مردم داشتند. اما امروزه از رنگ آبی آن بیش تر استقبال می شود.

در سال 1910 بزرگ ترین نمونه گوهر آکوامارین در کشور برزیل با وزنی در حدود 243 پوند کشف شد. سپس آن را به بلور هایی با ابعاد کوچک تر تقسیم نمودند که نتیجه آن بیش از 2000000 قیراط شد.

مرغوب ترین و با کیفیت ترین بلور های آکوآمارین را می توانید از کشور برزیل تهیه کنید. کریستال های به دست آمده از کشور برزیل وزنی در حدود چند کیلو گرم دارند. از دیگر نقاط جهان که می توان برای به دست آوردن این سنگ ماه تولد فروردین به آن مراجعه کرد، می توان از کشور های اتحاد جماهیر شوروی، ماداگاسکار که در برخی مناطق آن انواع آبی پر رنگ آکوامارین مشاهده می شود، ایالات متحده آمریکا، افغانستان، پاکستان، هند و نیجریه نام برد.

سنگ ماه تولد فروردین

معرفی آکوامارین، سنگ ماه تولد فروردین

خواص و ویژگی های آکوامارین، سنگ ماه تولد فروردین

در ادامه به بررسی خواص و ویژگی های آکوامارین برای متولدین ماه فروردین خواهیم پرداخت:

  • به همراه داشتن این سنگ ماه تولد فروردین می تواند برای متولدین این ماه باعث سد و مانعی در مقابل امواج و ارتعاشات سایر افراد شود.
  • از اثر گذاری افکار منفی و جذب امواج مخرب و زیبان باز ذهن بر روی فرد جلوگیری و محافظت می کند.
  • برای ترک مواد مخدر و کاهش وابستگی به آن بسیار موثر است.
  • باعث نیرو بخشیدن و تقویت کبد، طحال و تیروئید می شود.
  • بدن را از انواع سموم پاکسازی می کند.
  • این سنگ ماه تولد فروردین می تواند تاثیر آرامش بخشی به روی چشم های فرد بگذارد.
  • به طور چشم گیری می تواند مشکلات گلو را رفع کند.
  • تاثیر چشم گیری بر روری عملکرد غده تیروئید می گذارد.
  • از گوهر آکوامارین به منظور تشکیل میدانی جهت جلوگیری از تاثیر طلسمات بر روی شخص استفاده می گردد.
  • برای ورود به ضمیر ناخودآگاه بسیار مناسب می باشد.
  • به همراه داشتن این سنگ ماه تولد فروردین می تواند به کاهش استرس فرد و افزایش تسلط بر اعصاب و سپر هاله و چاکرا ها کمک شایانی کند.

یاقوت کبود، سنگ ماه تولد فروردین

یاقوت کبود سخت ترین سنگ بعد از الماس به شمار می آید که از دیگر سنگ های ماه تولد فروردین شناخته می شود. یاقوت از الومین خالص تشکیل شده است که با مقدار کمی کروک و آهن آغشته شده است. یاقوت کبود علاوه بر این که سنگ متولدین فروردین ماه به شمار می آید، برای متولدین ماه شهریور نیز مناسب می باشد.

از محصولات این گوهر ارزشمند می توانیم به انگشتر و یا گردنبند اشاره کنیم. استفاده و به همراه داشتن یاقوت کبود به هر شکلی می تواند خواص چشم گیر و تاثیر گذاری بر روی بدن فرد بگذارد. یاقوت کبود بر خلاف باور برخی از افراد صرفا سنگ ماه تولد مردان نیست و زنان نیز می توانند از خواص و ویژگی های آن بهره مند شوند.

توضیحی در مورد خواص و ویژگی های یاقوت کبود

استفاده و به همراه داشتن سنگ یاقوت در روایات و احادیث مختلفی توصیه شده است. با در نظر گرفتن سخنان نقل شده از بزرگان و علما می توان به راحتی به خواص و ویژگی های یاقوت کبود و انواع سنگ های یاقوت پی برد.

استفاده از یاقوت کبود به صورت انگشتر، گردنبند و یا ست، برای متولدین ماه فروردین فضایل زیادی را به همراه دارد که یکی از آن ها افزایش رزق و روزی می باشد.

استفاده از این سنگ ماه تولد فروردین می تواند بر روی درمان بیماری هایی مانند افسردگی، سرگیجه، خونریزی، بیماری های قلب و عروق و… تاثیر گذار باشد. خواص این سنگ برای چاکرای ششم نیز بسیار چشم گیر است.

همراه داشتن این سنگ ماه تولد فروردین، می تواند برای فرد رزق و روی بیش تری را به ارمغان بیاورد. همین طور برکت در زندگی وی را افزایش دهد. به طوری که از امام رضا (ع) نقل شده است: هر کس انگشتر یاقوت در دست کند، فقیر نمی شود و این از مهم ترین خواص و ویژگی های انگشتر یاقوت می باشد.

سنگ ماه تولد فروردین

توضیحی در مورد خواص و ویژگی های یاقوت کبود

خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین فروردین ماه

افرادی که در ماه فروردین متولد شده اند، اغلب افرادی پر جنب و جوش و عجول می باشند. این افراد به هر اتفاق و رویدادی به سرعت واکنش نشان می دهند. در صورتی که به درجه بالایی از حرفه خود برسند، جزو مدیران توانمند و قدرتمند قرار می گیرند.

هم چنین افرادی هستند که دیگران را مورد امر و نهی قرار می دهند و و به میزان قابل توجهی زور گویی در رفتار آن ها دیده می شود. ماهیت و ذات ریاست مآبانه افراد متولد فروردین، از آن ها مدیرانی با مسئولیت و قدرتمند و موفق خواهد ساخت.

یک کلام بودن و یک دنده بودن از دیگر خصوصیات متولدین فروردین ماه به شمار می آید. این افراد در بیش تر مواقع توانایی قبول کردن اشتباه و خطای خود را ندارند.

افرادی که در ماه فروردین متولد شده اند، بیش تر پر هیاهو، پر انرژی و اهل هیجان می باشند. همین طور علاقه زیادی به ماجراجویی دارند این افراد بیش تر دارای اعتماد به نفس و شهامت بالایی می باشند. در بین متولدین این ماه اشخاص صاحب سبک و عقیده و همین طور اهل مطالعه، به میزان زیادی مشاهده می شود.

فروردین ماهی ها انسان های بی ریا و عاری از هر گونه فریب و دوز و کلک هستند. اما در برخی از مواقع به شدت غیر منطقی می شوند. این افراد می توانند تا آخر عمر خود به صورت یکه زندگی کنند و از آن لذت ببرند.

سنگ ماه تولد فروردین

معرفی انواع سنگ ماه تولد فروردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *