مقالات

سنگ ماه تولد دی

سنگ ماه تولد دی

سنگ ماه تولد دی

آیا شما هم متولد دی ماه هستید؟ می دانید که اصلی ترین سنگ ماه تولد دی کدام می باشد؟ در این مطلب جواهرات نقوی به صورت تخصصی به معرفی سنگ های متولدین دی ماه پرداخته است. لازم است بدانید که مهم ترین سنگ ماه تولد دی لعل یا گارنت می باشد. سایر سنگ های دیگر که شامل یاقوت سرخ، عقیق، اونیکس و لاجورد می شوند، دسته سنگ های متولدین دی ماه می باشند.

نماد حیوان این ماه بز می باشد که متولدین دی با به همراه داشتن سنگ های نام برده شده می توانند بیش ترین تطابق و هماهنگی را در جهت جذب قدرت ماورایی کائنات و سیاره مخصوص به خود که سیاره زحل می باشد را داشته باشند.

شرحی از سنگ ماه تولد

تاریخچه سنگ های ماه تولد، به ک اعتقاد باستانی برگشته و مربوط به دوران پیشین می باشد. این قضیه بیان می دارد که هر یک از نگین ها و گوهر های قیمتی قدرت ویژه خوبی با برج فلکی خود را دارند. از این رو استفاده و به همراه داشتن سنگ های ماه تولد می تواند برای هر ماه خواص درمانی و یا معنوی به همراه داشته باشد.

از گوهر ها برای به نمایش گذاشتن تعالی و کمال خود باید استفاده نمود. این مورد بسیار زیاد با علم ستاره شناسی در هندوستان شباهت دارد. استفاده از جواهرات مخصوص و مطابق با وضعیت سلامتی فرد و متناسب با اتفاقاتی که در زندگی روزمره خود تجربه می کنند، توصیه می شود.

مجموعه اطلاعاتی که در مورد سنگ های متولدین هر ماه و همین طور دی ماه در این مطلب مطالعه می کنید، به صورت جهانی یکسان اعلام شده است و دسته بندی اصلی به شمار می آیند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که در این مطلب صرفا به بیان اعتقادات گذشته پرداخته شده است و توضیح آن ها به معنی تایید نمی باشد. بهتر است برای استناد به توضیحات داده شده در مورد خواص و ویژگی های هر سنگ به احادیث و کتب علمی مراجعه کنید.

اصلی ترین سنگ ماه تولد دی، گارنت

گارنت را می توان به عنوان اصلی ترین سنگ ماه تولد دی معرفی نمود. لازم است بدانید که گارنت نیز سنگ ماه متولدین آبان ماه نیز می باشد. گارنت که با نام لعل نیز شناخته می شود یکی از ده گوهر گران قیمت متفاوت با ساختار شیمیایی یکسان به شمار می آید.

این گوره از نگین ها طیف گسترده ای از رنگ های قرمز تا نارنجی و زرد، بنفش، صورتی، سبز، قهوه ای و یا حتی سیاه را تشکیل می دهند. شاخصه اصلی تفاوت بین نگین این سنگ ماه تولد دی در اختلاف جزیی تراکم، رنگ و شاخص شکست آن ها می باشد که آن ها را از یکدیگر متمایز می نماید. مهم ترین و شناخته شده ترین آن ها گارنت سرخ محسوب می شود.

این سنگ ماه تولد دی در طول قرن ها و امپراتوری های گذشته به عنوان گوهری محبوب بوده است. درجه سختی آن 7 تا 7.5 درجه بر مقیاس مو می باشد. یکی از قدیمی ترین گارنت های به دست آمده گردنبندی به شکل مهره با گارنت در محل قبر شخصی که 3 هزار سال قبل از میلاد مسیح دفن شده بود، کشف شده است. این مسئله یکی از نشانه های سختی و استحکام این سنگ متولدین دی ماه می باشد.

سنگ ماه تولد دی

معرفی اصلی ترین سنگ ماه تولد دی، گارنت (لعل)

این امکان وجود دارد که این سنگ ماه تولد دی به دلیل تنوع رنگ با دیگر نگین های گران قیمت اشتباه گرفته شوند. هم چنین ممکن است گارنت قرمز با روبی، نوع زرد گارنت با توپاز گران بها ‌و یا گارنت سبز با زمرد تشخیص داده نشود.

امروزه نوع گارنت های کشور موزامبیک (شرق قاره آفریقا) به دلیل کیفیت بالایی که دارد و داشتن رنگ های قرمز بسیار گرم، در جهان از محبوبیت بیش تری برخوردار می باشد. همین طور این سنگ ماه تولد دی در آفریقا، ماداگاسکار، آمریکای جنوبی، هند، روسیه، پاکستان و ایالات متحده استخراج می گردد. گارنت نیز سنگ متولدین اردیبهشت نیز می باشد.

با در نظر گرفتن خواص و ویژگی هایی که این سنگ ماه تولد دی دارای می باشد، تقاضا زیاد و عرضه کم می تواند تاثیر چشم گیری بر روی قیمت آن بگذارد. این سنگ متولدین دی ماه ممکن است با سایر سنگ های قیمتی دیگر برابر باشد اما تفاوت هایی جزیی در میزان شفافیت، تراش، وزن و… می تواند باعث تغییر و افزایش و کاهش قیمت آن شود.

خواص ویژه گارنت برای متولدین دی ماه

این سنگ متولدین دی ماه، یک فیلتر باور نکردنی سلامت برای کل بدن به شمار می آید. این سنگ ماه تولد دی در بهبود بازسازی خون، قلب و ریه ها کمک می نماید. همین طور گارنت می تواند در جذب ویتامین ها و مواد ضروری مورد نیاز بدن یاری برساند.

از نظر احساسی، گارنت توانایی آن را دارد تا شخص را از فکر های بیهوده و آزار دهنده رها کند. هم چنین به تمرکز حواس وی یاری برساند. این سنگ ماه تولد دی در افزایش اعتماد به نفس فرد نیز تاثیر گذار می باشد و موانع را برای احیای احساسات و عشق دو طرفه بر طرف می کند. همین طور تمایلات جنسی را در مسیری درست هدایت می کند.

این سنگ ماه تولد دی برای وقت های که به دنبال اطلاعاتی هستید و در جست و جوی آن مراقبه و تفکر می کنید، بسیار تاثیر گذار خواهد بود. هم چنین بهتر است بدانید که گارنت یک گوهر محافظ و کوشش می باشد. در واقع داده هایی که گاها برای افراد الهام می شوند، به منظور آگاهی و درمان معنوی این اطلاعات استفاده از این سنگ ماه تولد دی توصیه می شود.

استفاده از گارنت به عنوان انگشتر، به دلیل انرژی بالایی که از خود ساطع می کند، می تواند دی ماهی ها را در برابر انرژی منفی محافظت کند. این خاصیت لعل (گارنت) زمانی مفید واقع می شود که شخص در شرایطی قرار داشته باشد که دروغ، تهمت، شایعه و همین طور سخنان منفی در مورد او ایجاد می شود. این سنگ ماه تولد دی یک محافظ روحی در مکان های خاص و یا در هر زمانی که شخص احساس آسیب پذیری و ضعف می کند، می باشد.

این سنگ ماه تولد دی سمبل وفاداری و استقامت به شمار می آید. به عنوان آرامش بخش و مرهم درد شهرت دارد. همین طور به همراه داشتن گارنت می تواند به داشتن خوابی آرام و بدون کابوس‌ به دی ماهی ها کمک نماید.

گارنت (لعل) مانع از ورود و تاثیر امواج تاریک می شود. این سنگ ماه تولد دی در افزایش قوای جسمی و پایداری بدنی بسیار مفید است. هم چنین می تواند عملکرد قلب، افزایش خون و عروق را تقویت کند. همین طور باعث بهبود عملکرد دستگاه تولید خون می شود.

دور کردن خستگی و تحلیل قوای جسمی از دیگر فواید استفاده از این سنگ ماه تولد دی می باشد. این سنگ متولدین دی ماه می تواند باعث تحریک اندام های تولید مثل شود. لازم است بدانید که گارنت در بالا رفتن توان جسمی مفید بوده و ناتوانی جسمی را زایل می کند.

به همراه داشتن این سنگ ماه تولد دی با هر شکلی مانند انگشتر، دستبند و… باعث بهبود بیماری هایی مانند التهابات مفصلی، روماتیسمی و بیماری های پوستی می شود. استفاده از این سنگ متولدین دی ماه، به دلیل انرژی بسیار زیادی که دارد، منجر به بیداری در زندگی، اعتماد به نفس، شجاعت، اراده و موفقیت فرد می شود.

همین طور گارنت به دلیل داشتن نیروی فراوان، می تواند شخص را با طبیعت مرتبط کند و کمک نماید تا شخص اهداف زندگی دنیوی خود را پیش ببرد. این سنگ ماه تولد دی صور فلکی حمل و عقرب بوده و متعلق به چاکرای ریشه می باشد.

معرفی دومین سنگ ماه تولد دی، یاقوت سرخ

دومین سنگ ماه تولد دی، یاقوت سرخ می باشد. این سنگ، جزو دسته سنگ های متولدین آذر، سنگ ماه تولد آبان نیز به شمار می آید. روبی معروف به یاقوت سرخ بسیار کمیاب بوده و همین کمیاب بودن مسبب افزایش قیمت آن شده است.

در واقع این سنگ ماه تولد دی و سنگ اصلی متولدین تیر ماه، جزو با ارزش ترین جواهرات گران بها در طبیعت محسوب می شود. یاقوت سرخ دارای رنگی فوق العاده زیبا از قرمز مایل به قهوه ای تا قرمز روشن مانند شاتوت سرخ رسیده می باشد و به دلیل سختی بسیار زیادی که دارد در ردیف دوم بعد از الماس قرار می گیرد.

سنگ ماه تولد دی

معرفی دومین سنگ ماه تولد دی، یاقوت سرخ

هم چنین از درخشندگی خیره کننده ای برخوردار می باشد. نوع رنگ آن سنگ ماه تولد دی، اصلی ترین ویژگی آن به شمار می آید. این در حالی است که این سنگ ماه تولد دی در درجه بعدی اهمیت پیدا می کند. به طور کلی غیر ممکن است که یک نگین یاقوت تزیینی از نوع با ارزش آن با وزنی بیش از سه قیراط را پیدا کنید. از این رو جواهراتی که با این سنگ متولدین دی ماه ساخته می شوند، در اندازه های کوچکی می باشند.

لازم است بدانید که یاقوت سرخ با رنگی مایل به صورتی در ابعاد و وزن های بیش تر موجود می باشد. نکته دیگری که باید در مورد این سنگ ماه تولد دی بدانید این است که این روبی، بسیار به یاقوت کبود شبیه می باشد. در واقع هر دو جزو خانواده کروندوم به شمار می آیند. همین طور ماهیت اصلی هر دو آن ها یک ماده معدنی ولی با تفاوت رنگ جزیی تشکیل شده اند.

فواید استفاده از یاقوت سرخ برای دی ماهی ها

یاقوت سرخ با ستاره خورشید ارتباط دارد. همین طور گفته شده است که استفاده از این نگین برای حفظ سلامت ظاهر و باطن متولدین دی ماه بسیار مفید می باشد. در قرون وسطی، مردم بر این باور بودند که یاقوت سرخ سنگی آینده بین می باشد و زمانی که خطر نزدیک باشد، روبی تیره رنگ می شود.

در قرن های 15 و 16 میلادی، از پودر این سنگ ماه تولد دی به منظور مقابله با سموم و درمان آن استفاده می گردند. هنگامی که پودر یاقوت سرخ را به سطح پوست می مالیدند، گمان می کردند که جوانی و نیروی زندگی را احیا می کند.

برای صد ها سال، این سنگ ماه تولد دی را به عنوان گوهر عشق، انرژی، شور و اشتیاق می دانستند. چرا که بر روی چاکرای قلب تاثیرات فراوانی می گذارد. همین طور برای قدرت و زندگی عاشقانه مورد استفاده قرار می گرفت.

اغلب عناصری که نمادی یکسان با برخی از نگین ها دارند به یکدیگر نسبت می دهند که برای این سنگ متولدین دی ماه عنصر آتش می باشد. همین طور لازم است بدانید که بعضی از ماده های طبیعی را به گوهر هایی خاص نسبت می دهند که این ماده برای یاقوت سرخ، خون محسوب می شود.

نقل شده است که به همراه داشتن این سنگ ماه تولد دی برای جذب نیرو های حیاتی زندگی و دریافت انرژی و قدرت به شخص دارنده کمک می نماید. هم چنین یاقوت سرخ به گوهر شجاعت نیز معروف می باشد. در افسانه ها یاد شده است که فرد با داشتن این سنگ ماه تولد دی قادر است در زندگی بدون ترس از شر و نحسی با نیروی بیش تری به کار و تلاش خود ادامه دهد.

معرفی سومین سنگ ماه تولد دی، عقیق

عقیق از دیگر سنگ های متولدین دی ماه محسوب می شود که در دسته سنگ های ماه تولد شهریور نیز قرار می گیرد. این سنگ ماه تولد دی، در توده های سخت گرد مانندی در مواد مذاب آتشفشانی تشکیل می گردد. زمانی که این توده ها گدازه ای شکافته می شوند، اغلب تنوع فوق العاده از طرح، رنگ و باند های متفاوت زیبایی تشکیل می شود.

در دوره امپراتوری بیزانس (روم شرقی – قسطنطنیه) کاسه های ساخته شده از عقیق از محبوبیت بسیاری برخوردار بودند. گردآوری این کاسه ها در بین اشراف زادگان اروپایی در دوره رنسانس بسیار رایج بود. به طور مثال اکثر موزه ها در قاره اروپا، از جمله مشهور ترین آن ها لوور فرانسه، نمونه هایی زیبا و دیدنی از این نوع طراحی های عقیق را دارا می باشند.

سنگ ماه تولد دی

با سومین سنگ سنگ ماه تولد دی، عقیق بیش تر آشنا شوید

تنها در یک مجموعه بیش از 3 هزار نوع عقیق های کاسه ای شکل که توسط مهرداد، پادشاه پونتوس (سرزمینی باستانی در جنوب کشور ترکیه کنونی) جمع آوری شده است. تمامی موارد گفته شده نشانه ای از این مسئله می باشد که چگونه در قرن های پیشین، عقیق مورد توجه قرار می گرفته است.

در دهه اخیر ایدار – اوبراشتاین از برترین مراکز کنده کاری این سنگ ماه تولد دی در جهان می باشد. روزانه مجموعه ای عظیم از سایر سنگ ها قیمتی از سراسر جهان وارد این شهر می گردند.

لازم است بدانید که عقیق سنگ متولدین مرداد، سنگ ماه تولد بهمن ماه نیز می باشد.

خواص فوق العاده عقیق برای متولدین دی ماه

عقیق معدنی یکی از شناخته شده ترین سنگ هایی به شمار می آید که به دلیل داشتن خاصیت شفا بخشی و بخت آوری مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه از این سنگ ماه تولد دی به عنوان نگین انگشتر و یا دستبند استفاده می شود. به طور کلی عقیق به دی ماهی ها کمک می کند تا فرد قادر باشد دوستان واقعی و دروغین را از یکدیگر تشخیص دهد.

محافظت از کودکان در برابر خطر به ویژه در جلوگیری ترس در زمان طوفان و رعد و برق، از دیگر فواید استفاده از این سنگ ماه تولد دی می باشد. عقیق که سومین سنگ متولدین دی ماه می باشد، می توانید از نظر فیزیکی به منظور بهبود سیستم انتقال خون، درمان اختلالات پانکراس و همین طور پاکسازی و ترمیم ارتباط بین قلب و ذهن شخص بسیار مفید واقع شود.

برخی دیگر از فواید به همراه داشتن این سنگ ماه تولد دی افزایش تمرکز حواس و حافظه و هم چنین پایداری شخص می باشد. عقیق می تواند با نیروی بالایی که از خود دارد، باعث تشخیص حقیقت شده و نیز شخص را به حقیقت گویی نیز تشویق کند.

این سنگ ماه تولد دی می تواند شجاعت درونی را افزایش دهد و در برابر خطر فرد را محافظت کند. بهبود اعصاب، جلوگیری از اختلالات خواب نیز از دیگر خواص و فواید این سنگ ماه تولد دی به شمار می آیند. لازم است بدانید که استفاده از عقیق برای تعیین اهداف بزرگ و دست یابی به آن ها از دیگر ویژگی های عقیق محسوب می شوند.

با لاجورد، چهارمین سنگ ماه تولد دی بیش تر آشنا شوید

لاجورد از دیگر سنگ هایی است که در دسته سنگ های متولدین دی ماه قرار می گیرد. در واقع لاجورد یک نوع کانی خاص محسوب می شود که از ترکیب کانی های دیگر تشکیل شده است. سودالیت، کلسیت، لازوریت و پیریت چند نمونه از نگین هایی می باشند که در تشکیل این سنگ ماه تولد دی شرکت کرده اند.

رنگ، شفافیت و ظاهر، بسته به مقدار مختلف از مواد طبیعی تشکیل دهنده آن، متفاوت خواهد بود. این سنگ متولدین دی ماه، دارای رنگی آبی عمیق تیره با سفید می باشد.

لاجورد طبیعی به طور معمول در تخته سنگ های معدنی و یا در آهک استخراج می شود. در رشته کوه های مرتفع افغانستان، بهترین کیفیت این سنگ ماه تولد دی را که از شش هزار سال قبل فرآیند تشکیل آن شکل گرفته است را می توان پیدا نمود.

سنگ ماه تولد دی

معرفی لاجورد، چهارمین سنگ ماه تولد دی

بر اساس داستان های مردم گذشته، این سنگ ماه تولد دی مورد توجه بسیاری از تمدن های باستانی بین النهرین تا مصر، ایران، یونان و رم بوده است. در نوشته های باستانی درج شده است که این سنگ ماه تولد دی در اویل هزاره چهارم قبل از میلاد مسیح در بین مردم بسیار شناخته شده بوده و از قیمت زیادی برخوردار بوده است.

ویژگی های به همراه داشتن لاجورد برای متولدین دی ماه

گوهر لاجورد، یک جواهر برای مدیتیشن و تفکر محسوب می شود. همین طور یک سنگ الهام بخش برای دی ماهی ها به سوی روح جلا خورده انسان می باشد. توجه داشته باشید که عشق، جاودانگی و پروردگار هر سه در یک راستا قرار می گیرند.

این سنگ ماه تولد دی دارای طرح های متنوع و مختلفی می باشد و آن که درخشش عمیق تر آن در رنگ آبی بیش تر به چشم می آید. از موارد و معیار هایی که می توان در جهت تشخیص اصالت لاجورد نام برد، مقدار عمق رنگ، شیار ها و خطوط طلایی می باشند. تمامی موارد نام برده نشان دهنده اصالت و قیمتی بودن این سنگ ماه تولد دی به شمار می آیند. این امر موجب می شود تا برق خاص و انرژی والا و مثبتی در این سنگ متولدین دی ماه مشاهده شود.

در صورتی که این سنگ ماه تولد دی بر روی سطح بدن قرار بگیرد، بیماری ها درمان می شوند. چرا که لاجورد دارای خاصیت شفابخشی و تصفیه کنندگی بالایی می باشد. طیف های آبی تیره این سنگ متولدیم دی ماه، کمک بسیار زیادی به رفع التهابات و تورم گلو می کند. این سنگ ماه تولد دی به تنظیم عملکرد غدد تیروئید کمک می کند.

همین طور به همراه داشتن لاجورد می تواند به رفع افسردگی شخص یاری رساند. تقویت عملکرد چاکرای پنجم (گلو) و چاکرای ششم (چشم سوم) از دیگر فواید استفاده از این سنگ ماه تولد دی می باشد. لاجورد می تواند باعث ایجاد آرامش در دی ماهی ها شده و حملات روانی را کاهش دهد.

استفاده از این سنگ دی ماهی ها می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس شود. سهم چنین به درک احساسات و اهمیت به دیگر انسان ها و عواطف دیگران نیز کمک می کند. باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و سیستم دفاعی جسم را بهبود می بخشد.

از آن جایی که لاجورد دارای طبعی سرد می باشد، به همین خاطر می تواند به تسکین التهابات کمک کند. هم چنین همراه داشتن آن در مواقعی که فرد را سرگیجه، افکار منفی و بی خوابی احاطه می کند، می تواند مفید واقع شود.

به بیش تر شدن سطح خود آگاهی، بینش و هوش کمک می کند. باعث بالا رفتن درک و روشنی ذهن و شهود می گردد. هم چنین اکسیری نیرومند برای جسم و تاثیرات معنوی به شمار می آید.

این سنگ ماه تولد دی، به عنوان نماد وفاداری، قدرت های روانی، حمایت، شفا، اعتماد به نفس، شادی، عشق و شجاعت محسوب می شود. همین طور در پاکسازی میکروب ها موثر بوده و خاصیت ضد عفونی کننده دارد.

معرفی اونیکس، پنجمین سنگ ماه تولد دی

یکی دیگر از سنگ های دسته متولدین دی ماه، اونیکس می باشد. این سنگ ماه تولد دی، شباهت زیادی با عقیق سیاه دارد اما می توان تفاوت های جزیی در آن ها مشاهده نمود. به طور کلی این دو نگین یکسان محسوب می شوند.

این سنگ ماه تولد دی یک کانی کالسدونی محسوب می شود که در رنگ های مختلف مشاهده می گردد. اما نوع سیاه رنگ آن از محبوبیت و معروفیت بیش تری برخوردار می باشد. سختی اونیکس 6.5 تا 7 در مقیاس مو است. همین طور جزو دسته سنگ های محکم و سخت به شمار می آید.

سنگ ماه تولد دی

درباره اونیکس، پنجمین سنگ ماه تولد دی

مهم ترین معادن این سنگ ماه تولد دی در کشور های برزیل، اروگوئه، آمریکا و هند می باشند. امروزه بیش تر مردم اونیکس را با رنگ سیاه و سفید شناسایی می کنند. اما این سنگ ماه تولد دی در رنگ های قهوه ای، خرمایی، قرمز و سفید نیز یافت می شود.

برای یونانی ها و رومیان اونیکس از محبوبیت ویژه ای برخوردار بود. همین امر باعث معروف شدن این سنگ ماه تولد دی در زمان حال شده است. اونیکس به عنوان سنگ شانس ماه تولد دی شناخته می شود.

فواید به همراه داشتن اونیکس برای دی ماهی ها

این سنگ ماه تولد دی در کمک به درمان و بهبود برخی از بیماری ها مانند التهاب، بیماری های قارچی، سوختگی با آفتاب و زخم های عفونی بسیار مفید می باشد. به همراه داشتن اونیکس، می تواند به از بین بردن استرس و مشکلات عصبی فرد کمک کند. همین طور باعث ایجاد آرامش در شخص می گردد.

رومیان باستان بر این باور بودند که این سنگ ماه تولد دی تحت تاثیر خدای جنگ آن ها یعنی مارس قرار دارد و می تواند آن ها را در مقابله با دشمن یاری کند.

عقیق سلمانی به منظور افزایش قدرت کنترل ذهن و اعصاب مفید می باشد. هم چنین می توان از آن به منظور تقویت شهود استفاده نمود. این سنگ ماه تولد دی باعث افزایش شادی و انگیزه در فرد می شود و انرژی های مثبت در جهان را به خود جذب می کند.

هم چنین باعث تقویت و بهبود عملکرد چاکرای اول (ریشه) و چاکرای سوم (ناف) و چاکرا ششم (چشم سوم) خواهد شد. در زمان های قدیم از این سنگ ماه تولد دی به منظور در امان ماندن از کابوس های شبانه و خواب های پریشان استفاده می شده است.

خصوصیات رفتاری و اخلاقی دی ماهی ها

دی ماهی ها به طور کلی دارای شخصیت عالی ای می باشند. این افراد لایق و کاردان هستند و می توانند جزو روسای خوبی قرار بگیرند. افرادی که در دی ماه متولد شده اند، انتقام جویی شدید محسوب می شوند. هیمن طور این افراد بی آلایش و ساده پوش هستند.

از دیگر ویژگی های متولدین دی ماه می توانیم به آرام، صبور و محتاط بودن آن ها اشاره کنیم. دی ماهی ها مرد عمل بوده و تحمل زیادی دارند. هم چنین مقتدر و جاه طلب می باشند.

این افراد کاملا جدی، کوشا، فعال و سرکش هستند. اما در عین حال واقع بین بوده و بسیار پول دوست می باشند.

سنگ ماه تولد دی

با سنگ ماه تولد دی و خصوصیات دی ماهی های بیش تر آشنا شوید

دی ماهی ها بیهوده انرژی خود را تلف نمی کنند. هم چنین از تجربه های خود و دیگران به خوبی استفاده می کنند. متولدین دی ماه، بسیار با وجدان و یا شرف هستند. اما افرادی سودجو و خود کفا به شمار می آیند. آن ها خس مسئولیت پذیری دارند و دشمن ولخرجی و اسراف می باشند.

دی ماهی ها کاملا حسابگر بوده و با تجملات به طور کلی مخالف هستند. سایر ویژگی های افرادی که در دی ماه متولد شده اند شامل سیاستمدار بود، کوشا، مطمئن، خونسرد، تودار، مالک هسمر خویش، بدبین و حسود، عدم اعتماد به نفس کافی، خانواده دوست، قدرت طلب می باشد.

البته ناگفته نماند که این افراد خشک اما بسیار مهربانند. از طرفی خشن هستند و زبان نیش داری دارند. افرادی که در دی ماه متولد شده اند، شاد و با نشاط هستند. در صورتی که باطنی خروشان دارند. این افراد جامعه، غیر قابل گذشت می باشند و بسیار قدر شناس هستند. اغلب اوقات خجالتی اند. بسیار بد اخم و بد عنق هستند. اما در عین حال دارای نظم انظباط هستند و از حافظه قوی ای برخوردار می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *